Een jonge Française had op de laatste dag van haar reis door Australië een leuke nacht met een 'blonde jongen met blauwe ogen'. Terug in Parijs bleek ze zwanger. Ze is nu wanhopig op zoek naar de vader. En het is 2015 dus waarom geen gebruikmaken van social media? Op Facebook en Youtube (zie hieronder) vraagt Natalie Amyot om hulp in de zoektocht naar de vader. "Voor mij was het liefde op het eerste gezicht", zegt ze over de aanstaande vader. "Het was een geweldige nacht." Het avontuurtje vond plaats in Mooloolaba Beach. Naam vergeten Na die nacht vertrok ze naar Parijs, waar ze zes weken later ontdekte dat ze zwanger was. Ze zegt dat ze de contactgevens van haar lover kwijt is doordat ze haar telefoon verloor. Het enige dat ze van hem kan vertellen is dat hij ongeveer 1 meter 86 lang is, blond haar heeft en blauwe ogen. Zijn naam is ze vergeten. "Het was een schattige vent", kan ze nog wel melden. De Française is teruggekeerd naar Australië voor haar zoektocht. Ze deed dit van haar laatste spaargeld, zegt ze. De video die ze gisteren maakte op het strand, verspreidt zich snel via internet. Ze zegt dat ze al die aandacht niet had verwacht. "Mijn computer stroomt over van de berichtjes." Maar nog niets van de man die ze zoekt. Bron: Wanhopige zoektocht zwangere toeriste | RTL Nieuws
Haha wat ik dan meteen denk: had ze van dat laatste beetje spaargeld niet beter iets voor de baby kunnen kopen? Ik ben wel benieuwd of ze 'm snel vindt trouwens. En wat hij er dan van vindt.
Knap om van je 'liefde op het eerste gezicht' niet eens de naam te kunnen onthouden. Zoveel indruk had ie blijkbaar gemaakt. .
'Zwangere toeriste' bedroog de boel Inderdaad nep! Is een actrice die dit opnam voor een reclamespotje. Zo hoopten op deze manier de plaats bekender te maken.