Inmiddels 9,5 week zwanger. Bij de 1e echo was alles goed. Al ben ik vanaf het allereerste moment ontzettend onzeker. Nu ben ik vanmiddag keihard van de trap gekukkeld . Ik viel op mijn kont maar ben er niet echt rustig onder. Gelukkig mag ik morgen voor een extra echo. Puur voor mijn eigen gemoedsrust. Maar wat als ik slecht nieuws krijg? Gadsie zeg, waren die 12 weken in eerste instantie maar even voorbij! Wellicht dat ik daarna een beetje rustig word en kan gaan genieten.
Met 9,5 week zit je ukkie nog heel erg goed beschermd hoor. Zeker als je alleen op je kont bent gevallen. Hij/zij zal er weinig van meegekregen hebben. Zou me zeker geen zorgen maken erover. Hopelijk heb je een mooie echo morgen!
Maak je geen zorgen. Ik ben vlak voor de 20 weken echo gevallen. En flink hard. Wel op mn kont en had geen pijn in mn buik, wel flink beurs op andere plekken. Op de echo zagen we echt niets zorgelijks. Bij jou zit je kindje nog veel verder verstopt, alles zal vast nog goed zijn!
Ik vorige week met 11 weken, samen met m'n zoontje van 1,5.. Vreselijk! Kindje in m'n buik zit nog goed beschermd. Toevallig tussendoor een echo gehad en de baby doet het prima
Ik met 25 weken. En het is inderdaad behoorlijk schrikken maar met 11 weken zit de baby nog zo mooi laag. Ik kreeg het advies om in de gaten te houden of ik geen bloed en/of vruchtwater verloor. Wanneer ik het niet vertrouwde kon ik inderdaad voor echo komen. Ondanks de grote schrik was ik er redelijk gerust op en het is allemaal goed gekomen komt vast goed, succes met de echo straks!
Ik ben met dit termijn een keer met koffer en al uit een bus gevallen. Toen was ik op vakantie. Gelukkig was er niks met de baby aan de hand. Het is even schrikken. Al belde ik hysterisch naar mijn vriend toen en stelde hij mij gerust.
Snap dat je erg geschrokken bent, maar je kindje zit echt veilig.. Wel fijn dat je vandaag een echo krijgt. Ben zelf een keer in een vorige zwangerschap rond de 25 weken plat op mn buik gevallen... zelfs toen was er niets aan de hand.
Ik ben rond de 20 weken van de trap gevallen - niks aan de hand (kon ook komen voor een echo) en ik ben gisteren door een tuinstoel gezakt en op mijn dikke bil gevallen - ook niks aan de hand. Ik heb een flinke laag om mij heen ter bescherming.
Ik zou me niet ongerust maken. Ik ben met 30 weken van boven van de trap gevallen op m'n kont, waardoor ik zelfs m'n teen had gebroken . En ons ventje is nu een gezond kereltje van bijna 4
Echo was inderdaad goed! Kindje ligt mooi op schema. Kon zelfs al een officiële termijn worden berekend. De officiële termijnecho hebben we eigenlijk pas volgende week. Deze echo was extra. Ben op 5 december gezet. Leuke dag, haha. En dan volgende week weer een echo. En dan met 11,5 bekend maken aan de opa's en oma's denk ik! Kindje bewoog al heel goed met vuistjes en beentjes, heel bijzonder! Wist niet dat dat al kon met 10 weken! Was aangenaam verrast.