man soepeltjes herinneren?

Discussie in 'De lounge' gestart door VrouwtjeRomy, 7 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. FairyLaughs

FairyLaughs Niet meer actief

er zijn dus mensen die moederdag dus Niet belangrijk vinden.. of hun verjaardag

wat ik mij afvroeg.. wat doen jullie voor vaderdag??

OF ... Wat als jullie man jullie trouwdag vergeet..
    ben je dan nog zo steeds zo van 'Ach jah. het is een man, die vergeten dat nou eenmaal, en ik ga er toch niet om vragen, zelf niet om een kus.. want dan is die kus ook geen verrassing meer en doet hij het niet uit zichzelf.. dan vind ik het ook niet leuk meer....
    en weet je wat..waarom zullen we niet meteen alle feestdagen vergeten... hij vergeet het toch wel als ik het niet zeg.... of op de kalender zet.. verjaardagen, vaderdag, moederdag, kerstmis !! (ochja.. hier worden ze wel door de media aan herinnerd, als dat niet zo was en niemand zei het hem dan vergaten ze het ook wel hoor)...

ik vind het ERG overdreven allemaal..

er zijn nou eenmaal moeders die vinden dat ze een kleinigheidje VERDIENEN 2x per jaar.. en dat mag ook wel !! ze doen er ook genoeg voor, en allemaal uit liefde !!

2. LovelyDK

LovelyDK Niet meer actief

Daar gaat het niet om! Ik heb liever dat ik zomaar wat krijg, uit waardering, als voor moederdag omdat het moet!

3. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    Ben het wel met je eens hoor, en dat gebeurd hier ook.. maar dan doet hij het `gewoon` omdat die van me houd en met moederdag vind ik dat hij me best zijn waardering mag laten zien speciaal voor L.
    Heb het wel van huis uit mee gekregen, misschien dat dat ook mee speelt ;)

4. VrouwtjeRomy

VrouwtjeRomy Niet meer actief

Maar sommige mannen doen dit niet uit zichzelf, nooit! En ga je het dan altijd voorbij laten gaan?

En als het dan later uit is zal je dan zeggen: ja jij hebt nooit....

Nee ik zeg liever subtiel dat ik iets graag heb.

En geloof me dat hebben mannen liever dan dat je je mond houd en ze achteraf afmaakt omdat ze voor de zoveelste keer niets hebben laten zien.

5. Rosado

Rosado Niet meer actief

Ja, daar ben ik het mee eens.

En verder, voor onze trouwdag hoeft mijn man ook niet iets heel bijzonders te doen hoor. We gaan altijd lekker samen uit eten, maar ik hoef verder geen duur cadeau ofzo. En vaderdag doe ik ook niet aan, net als valentijnsdag en kerstcadeau's. Ik WEET dat hij van me houdt en me waardeert omdat hij dat vaak genoeg zegt en laat merken... Als hij dat niet zou doen zou het van mij op die ene dag ook niet hoeven.

6. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    haha nee in de praktijk valt het best mee hoor... maar ja, ik doe toch echt meer dan hij...
    en als hij op zijn werk iets goed heeft gedaan krijgt hij ook een extra beloning. En daar herinnert hij zijn baas dan ook fijntjes aan hoor ;)
    Als ik hier thuis iets goed doe verdien ik ook af en toe iets extras...

7. VrouwtjeRomy

Nou kijk dan is het natuurlijk niet nodig. Als hij je een keertje niets geeft is dat natuurlijk geen probleem!! Maar als hij standaart elke moederdag voorbij laat gaan en blijkbaar niet weet hoe belangrijk het is voor iemand mag je hem dit best vertellen, en liever vooraf zodat hij er iets aan kan doen dan achteraf. Lijkt mij.

En ik hecht gevoelsmatig meer aan Moederdag dan mn eigen verjaardag, daar heb ik mn reden voor.

8. Senais

Senais Fanatiek lid

27 jul 2008
    3.089
    0
    0
    Ik heb nog nooit wat gehad voor moederdag. De eerste keer was ik teleurgesteld en nu niet meer. Ik ben morgen toevallig ook jarig op moederdag. Vorig jaar kreeg ik mijn verjaardagskado in AUGUSTUS (toen zag ik een tas afgeprijsd naar 6 euro en die heb ik toen maar zelf gekocht onder het mom van"voor mn verjaardag"). Dit jaar wilde ik een Pandora armband en die heeft ie na 344342 herinneringen afgelopen donderdagavond (met mij ernaast) besteld waardoor we hem leuk 4 dagen NA mijn verjaardag binnen krijgen.
    Jammer? Ja. Vind ik hem nu minder leuk? Nee. Zo is hij en zo zal hij blijven.
    Dat je het jammer vindt van zijn budget tov zijn ouders begrijp ik. Is ook een beetje raar. Maar ik zou gewoon zelf niks verwachten en wachten tot je kindjes oud genoeg zijn :D

9. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

hahahaha echt een hele hele hele typische man. Laten we er maar om lachen :D

Lief dat je wel aan zijn moeder hebt gedacht...

10. Bammetjebam

Bammetjebam Niet meer actief

Dus jij vindt dat er aan die liefde een prijskaartje hangt?

Nee, het gaat er nog steeds niet in bij mij, vinden dat je een kleinigheidje hoort te verdienen van je partner, op een bepaalde dag, uit liefde.

11. VrouwtjeRomy

ach ik doe niets anders hahahaha hij is er zo eentje die dat kan maken en nog steeds schattig over kan komen ;) Zo'n pup die je zojuist gekochte schoenen kapot gekauwd heeft en je vervolgens op zo'n manier kan aankijken dat je niet boos KAN worden.

En ja zijn moeder is fantastisch. Mijn moeder kan daar nog wat van leren, ik ga daarom ook naar zijn ouders toe op Moederdag, mijn moeder krijgt standaard een cadeau over de post met de notitie dat ik het erg vervelend vind dat ik er niet bij kan zijn deze Moederdag en het snel inhaal wat ik dan vervolgens niet doe.

12. VrouwtjeRomy

prijskaartje? nee hoor een bosje bloemen die helemaal zelf gezocht en geplukt zijn voldoen ook!

Of een lieve brief (alhoewel je dan betaald voor de pen en het papier)

doe jij ook niet aan valentijnsdag en verjaardagen e.d.? Want dan begrijp ik het van je. Ik hecht daar gewoon waarde aan. Jij zal vast ook dingen hebben waar je waarde aan hecht en wat andere niet zo belangrijk vinden, zo is een ieder uniek toch:)

13. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee
    o ik voel me nu echt een verwende bitch......
    vanmorgen was ik de strandspullen aan het inpakken en hij ging boodschappen doen voor morgenochtend ontbijt
    mijn dochtertje ging met hem mee
    en ze kwamen thuis en hij riep dat ik open moest doen
    en Amy-lynn stond met mooie bos rozen voor de deur.
    en een kadootje wat neergelegt werd alvast voor morgen......

we zijn strand geweest en daarna kadootje gehaald voor vriendin haar dochter
    toen liepen we langs de juwelier en hij wou een horloge voor me kopen maar die heb ik nog maar een jaar en vind ik nog steeds mooi.
    nou hadden die meiden van die kettingen met hanger waar je een plaat in kan doen.
    en zooo leuk.......
    dus heb ik twee van die kettingen met hangers en 2 platen erin mogen uitzoekken.
    staat nu heel mooi ingepakt hier op de kast

ennn ik zag ook al in de koelkast
    aardbeien, champagne,chocolade truffels hihihihih

oja we zijn al 21 jaar samen en toen ik geen dochter had kreeg ik altijd iets van hem namens mijn katten

14. LovelyDK

LovelyDK Niet meer actief

Mirell superleuk toch! Waarom een verwende bitch?
    Ik neem aan dat je niet dehele week al hints geeft & letterlijk hebt gezegd dat je wat verwacht?
    Dan is het super toch :D

15. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Mirell, lief ! Ik heb donderdag een luiertas mogen uitzoeken bij Prenatal, en hoor Levi al dagen roepen "het is vandaag moederdag" en dat hij geknutseld had. Net zijn Levi en mijn man ook samen weggeweest en kwam Levi binnen met de woorden "we hebben geen cadeautje weggebracht hoor" :D

16. made

made Bekend lid

5 jan 2010
    735
    0
    0
    verkoopster in een lederwaren winkel
    ergens in noord holland
    hihi nou mijn man doet helemaal niets....net ging ik een kaart halen voor mijn moeder omdat onze kleine hem verscheurd had....zeg ie doodleuk o ja ik heb niets voor je, moet ik anders nu ook een kaartje voor je kopen!!!!!
    Duhhhhh wat denk jezelf....bekijk het dan maar.
    Ons oudste dochtertje is er morgen niet en een ontbijtje kan ik op mn buikschrijven want daar denkt ie gewoon niet aan.

Gelukkig is hij met andere dingen wel weer heel attent en geeft ie regelmatig wat liefs tussendoor....maar toch wel jammer dat hij met moederdag nooit wat doet.

17. VrouwtjeRomy

AAAHHWW!!! kijk dat zijn de lieverds!!! Mijn vent kwam me laatst ophalen van mn werk en toen kwam S. ook met een bos bloemen naar me toe. wat een schatten hebben we he!

En wees maar lekker verwend meis! Dat heb je gewoon dubbel en dwars verdient denk ik maar zo! anders doet hij het vast niet! ;)

18. spikkeltje

spikkeltje Niet meer actief

Me broertje doet ook niks voor de moeder van zijn kindertjes. Vorig jaar heeft me schoonzusje niks gekregen. Ze hebben 2 kids van onder de 2 jaar. Dus ik heb ze vanmiddag opgehaald en heb wat geknutseld met ze. Maak het vanavond verder af en morgen gaan we met zijn allen wat doen en dan krijgt ze het. Vind het sneu voor d'r.

19. Yummy

Yummy Fanatiek lid

7 jan 2011
    4.571
    8
    38
    Brabant
    Dat vind ik dus echt super lief van je!

20. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Het is natuurlijk maar net waar je waarde aan hecht.. ik ben persoonlijk namelijk helemaal niet materialistisch ingesteld (mijn man best wel maar weet dat ik het niet ben). Hier is de liefde echt niet af te meten aan een gouden ketting of een bos rozen maar in hele andere dingen.

Deel Deze Pagina