nee, ik ben ook niet van hints geven. Heb ik ook absoluut niet gedaan, maar ik heb gelukkig een hele attente vriend en heb met moederdag en verjaardag nog nooit met lege handen gestaan. Maar als ik met mn verjaardag of moederdag nooit wat zou krijgen dan zou ik daar wel teleurgesteld in zijn denk ik.
Weetje wanneer ik teleurgesteld zou zijn?Als mn vriend zn respect voor mij verliest... Niet meer zo heerlijk met mn kinderen zo zijn! Lekker belangrijk zo'n bos bloemen van 5 euro.. Hier schat ik heb aan je gedacht!! En een knutselwerkje van mn kids?SUPER!! Maar alleen als het gebeurt.. Zo niet, even goed!! En tuurlijk vind ik t hartstikke lief als die wat met moederdag doet.. Maar ik zou t vreselijk vinden als ik zou moeten zeggen..Uuuh schat, denk je wel even aan moederdag??Je weet wel, die dag dat je even heeel duidelijk moet laten zien hoeveel je me waardeert.. Niet vergeten wat ik allemaal hier thuis doe hoor!! Neh..
Nee, zoals jij het stelt niet Maar ja, ik zou het wel erg jammer vinden als moederdag, mijn verjaardag o.i.d. zo voorbij gaat zonder dat er aandacht aan besteed wordt. Ik vindt het bij die dagen horen en zal dit ook bij man doen, zou het dus niet als subtiele hint aangeven maar er een gesprek over hebben.
Het is toch een heel verschil of er aandacht aan besteed word of een cadeau gegeven? Is een cadeau voor jou dan hetzelfde als aandacht? Ik drink net zo lief een glas champagne samen op mijn verjaardag. Dat is voor mij nog leuker en mooier dan een cadeau wat ik anders zelf ook wel had gekocht.
neeee ik heb geen hints gegeven zeker niet voor ontbijt bloemen en kadootje het laatste die 2 kettingen die had ik waarschijnlijk 100% zeker ook gehad als het een ander weekend was geweest. mijn buurvrouw werkt bij de juwelier en die moest ik iets vragen en toen zagen we die kettingen. nu heb ik er 1 van dochter en 1 van manlief. vorig jaar kreeg ik een ketting van Fossil met parelmoer hart eraan en een bijpassende armband van mijn man. en dat was gewoon in de zomer ofzo. hij is gewoon zelf meer van dat soort dingen toen onze dochter geboren was kreeg ik een mooi horloge en een pandorra armband. en dat bedenkt ie echt zelf als ik het zelf bedenk dan koop ik het ook wel hoor! iedereeen fijne moederdag......... en bedenk je wel dat het mooiste geschenk iets heel kleins was van je man en nu het mooiste in je leventje is je kindje
Moederdag hoeft van mij niet zozeer.. kom zeg je toont toch het hele jaar de liefde voor je moeder waarom perse 1 dag in het jaar? dan moet je zeggen dat je van iemand houd en voor de rest niet? nee hoor moederdag hoef ik niks te hebben.. ja een kus zoals elke morgen en een lach van mn dochtertje. Maar voor mij is het echt niks speciaals.. vind het leuk als ze wat doen maar t hoeft helemaal niet.. dr is niks verplicht
ik moet eerlijk zijn........ als mijn man het zou vergeten zou ik het hem ook waarschijnlijk niet in dank afnemen maar sorry hoor hoe kan in godsnaam iemand moederdag vergeten er komen hier stapeeeeeeeeeeeeeels boekjes binnen op de deurmat met VOOR MOEDER erop. ben je dan een blind paard getrouwd of niet iets niet willen zien is iets anders dan het niet weten.....
maar het is gewoon 1 dag dat je ff extra in het zonnetje word gezet........ en voor mij is het wel een hele speciale dag en ook een beetje een verdrietige.... ik heb jarenlang geen moederdag meer kunnen vieren omdat mijn moeder op mijn 23e overleed. en ben blij dat ik eindelijk op deze dag weer mee mag doen met moederdag.....
het doet me een beetje denken aan een artikel wat ik ooit gelezen heb. van een vrouw die 3 kindjes was verloren tijdens de zwangerschap. en waarvan ze er 2 heeft laten begraven haar man(inmiddels ex)zei doodleuk met moederdag niet gebaard ook geen taart....... en zei had zooooo erg verwacht met moederdag juist iets te krijgen ter herrinering aan 3 (ongeboren)kindjes heb echt tranen met tuiten gehaald met dat verhaal ik weet niet wat het is maar kon het me wel voorstellen
Ik heb helemaal niets met moederdag zoals die van morgen.Mijn moederdag is op 6 sep.De dag waarop ik moeder werd,dat is me veel meer waard.De meiden hebben wel wat geknutseld,maar verwacht van mijn man niets materieels.Ik ben zijn moeder namelijk niet,en hij laat iedere dag blijken hoeveel hij van mij en onze dochters houdt.Mijn man weet goed wanneer het moederdag is,maar om nou hints te gaan geven....uhm nee. @Mirell,wat een attente man heb jij zeg!Geniet lekker van je dag morgen.Voor alle moeders natuurlijk,en ook voor alle moeders is spe.
thankss. ja de laatste moederdag heb ik een onwijs mooie kaart voor haar gekocht met zo een hele mooie geschreven tekst erop en daar had ik van alles ingeschreven..... ik heb m haar niet kunnen geven ik vond het te moeilijk uiteindelijk heb ik die kaart in haar kist bij haar neergelegt. die kaart heeft ze dus nooit gelezen... ach zo lopen de dingen in het leven
nou alle mamas een fijne moederdag.... en trouwens elke dag van de week een fijne dag het hele jaar door zou dat niet mooi wezen.....
Voor jou snap ik dat het een speciale dag is. zeker met je moeder die je zo jong verloren bent. Maar voor mij is deze dag niet speciaal. ik weet elke dag dat het een wonder is om moeder te worden en zijn en dat mn man van mij houd.. voor mij hoeft moederdag niet perse..
Aandacht en een cadeau is voor mij natuurlijk niet hetzelfde. Maar ik vindt wel dat bij een verjaardag cadeaus/knutsels van dochter horen. Ik ben dan weer iemand die niet heel snel iets voor zichzelf ophaalt als ik iets mooi vind. Dus als man mij daar over hoort praten en dan op zo'n dag daarmee komt aanzetten, vindt ik dat ontzettend lief. En ja, dat zie ik als aandacht besteden aan mijn verjaardag. Een beetje moeite doen voor elkaar vindt ik belangrijk. O, en zou trouwens ook blij worden van een glas champagne samen drinken hoor. Dat schaar ik ook onder aandacht besteden aan, moeite doen voor....etc.