man soepeltjes herinneren?

Discussion in 'De lounge' started by VrouwtjeRomy, May 7, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Ladymistique

Ladymistique Bekend lid

Mar 5, 2008
    516
    0
    0
    Fulltime huismama
    Uithuizen
    Die van mij is heel impulsief.. zo gaf ik eens aan dat ik orchideeën mooi vond.. Nou we zijn 1.5 jaar verder en ik heb er 6 ;) ooit 7 maar 1 is dood gegaan :S
    Zo ging hij met onze bulldog lopen, komt hij thuis met narcissen.. ( wel uit een perkje gejat;) ) Of dan komt ie thuis heeft ie wat op zijn werk gemaakt in zijn pauze..
    Aan hem kan ik nooit geen touw aan vast knopen, want het is met tijden net een ongeleid projectiel..
    Met mama dag heb ik niks gehad, maja ik was 5 mei ook jarig.. dus ja.. maakt me weinig uit. ben toch lekker verwend met mijn verjaardag en standaart als manlief vrij is, en ik kom beneden is de senseo net door, dus mijn warm bakje koffie.. en iedere zondag kan ik even me een paar keer omdraaien.
    Moet ook zeggen, mijn man is geen standaart man.. soms denk ik beetje teveel vrouwelijke hormoontjes :D:D zo kijkt hij nooit voetbal:D Alleen EK en WK, maar zit ik ernaast:p

2. Delight

Delight Fanatiek lid

Jan 17, 2011
    2,157
    0
    0
    HBO Facility Management
    Salland
    Haha even helemaal offtopic.
    Ik dacht dat je je man soepeltjes herinneren bedoelde dat mannen na de zoveel jaar beetje stijf worden.. zo van: toen was die nog lenig in bed haha..

Maar je bedoeld dus subtiel duidelijk maken dat je wat voor moederdag wilt.. ja ik ben zo iemand die zegt: Harry, doe eens wat met die kleine voor moederdag.. anders dan wordt dat niks dit jaar..

Maar goed.. dat is niet subtiel :p

3. Ladymistique

Ladymistique Bekend lid

Mar 5, 2008
    516
    0
    0
    Fulltime huismama
    Uithuizen
    Pies nog net niet in mijn broek om je gedachte van de topic Whahahahahahahahahahahaha

Share This Page