Sudanese terdoodveroordeelde komt vrij | Buitenland | Telegraaf.nl Eerst 'zien' en dan geloven, maar wat zou dat super zijn!
Ik hoop het echt en deze vrouw zou beter met haar kinderen naar een veilig land kunnen vertrekken, de vraag is natuurlijk of ze daar de mogelijkheden voor heeft.
Ik zie nu net pas dat hier een topic over is Maar wat een geweldig nieuws he!!! Hopelijk is ze snel vrij...
Zoals hier boven al staat, het is te hopen dat ze ook veilig kan leven buiten de gevangenis. Ik wens het haar toe. (het zou me niets verbazen als ze door 1 of andere extremistische gek alsnog van het leven beroofd gaat worden)
Die Sudanese regering is zo vreselijk corrupt, misschien laten ze haar wel gaan om mooi weer te spelen tegenover de rest van de wereld en is er allang iemand opgetrommeld om haar te executeren zodra ze buiten is. Zo gestoord zijn ze daar wel..helaas
Haar advocaat betwijfeld of ze uberhaupt wel vrijgelaten word, ik snap de reden van twijfel. De regering roept zo vaak iets en doet het uiteindelijk niet.
Laat haar alsjeblieft naar Nederland komen, om zo veilig van de rest van haar leven en gezin te genieten.