Pedofilie is naar mijn mening/ gevoel een ziek, gestoord en walgelijk gedrag. Totaal iets anders dan homo-heteroseksualiteit. Dat jij deze twee totaal verschillende begrippen onder dezelfde categorie brengt, en daarbij doet alsof je over de feiten spreekt vind ik echt te ver gaan. En zo praat je ook over andere stoornissen of gedragingen. Heb je er professioneel onderzoek maar gedaan of ben je uberhaupt een deskundige om allerlei stoornissen in een bepaals hoekje te plaatsen ?
Tuurlijk maar wie zijn wij om daar over te discussiere en daarbij te doen alsof onze mening volledig op feiten berust. Wij kunnen toch niet weten waarom deze man dit heeft gedaan, waarom dan alsmaar speculeren. We kunnen ook volstaan met onze gevoelens te uiten en de rest overlaten aan deskundigen. Telkens wanneer zo'n triets bericht verschijnt dan volgt er gelijk zo'n eindeloze discussie over dingen die wij als leken niet kunnen begrijpen. Dat was meer mijn ergernis
En toch zijn hier leken zoals ik die willen weten wat de bewegingsredenen kunnen zijn en niet alleen een mening te vormen vanuit onze emotie. Wil nog niet zeggen dat ik een deskundige hierin ben, maar ik wil het vanuit een andere invalshoek bekijken dan de andere leken hier die dat niet willen zien. En ik ben het dus wel met mymiracle eens dat er hier veel vanuit de emotie word gereageerd.
Ik ga verder niet met je in discussie. Zeker niet als je mijn post niet goed leest en je je ook niet verdiept in bepaalde feiten die ik noem, dat heeft namelijk geen zin. Ik ga wel even terug zoeken naar die stoornissen die ik in een hoekje geplaatst heb, heb dat naar mijn idee namelijk niet gedaan. Houd daar net als jij niet van
Nou ik vraag me af of mensen überhaupt van zoiets leren... Want het gebeurt de afgelopen tijd steeds vaker dat mensen hun kinderen of hele gezin de dood mee innemen. Het lijkt juist wel erger te worden en vaker te gebeuren.