reflux en nutriton..jullie ervaring?

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door silly88, 16 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. silly88

silly88 Fanatiek lid

11 jan 2010
    1.429
    0
    0
    was benieuwd wat jullie ervaring hier mee is? aangezien ons ventje zo erg last van zn reflux heeft en zn zantac werkt op een of andere manier niet goed meer (vanaf gister krijgt hij 2x 2,5 ml en hij weegt 9 kilo, meer mag niet van de KA) de arts zegt dat dit het enige nog is dus wil het morgen maar gaan halen aangezien hij ook niet meer wil drinken..

groetjes

2. mamavanDdjim

mamavanDdjim Actief lid

21 nov 2009
    363
    0
    0
    borne
    vervelend he reflux mijn zoontje heeft het ook.
    hij krijgt nexium en het help heel erg goed.
    in het begin gaf ik hem ook nutriton maar omdat dat bij bv voor en na het voeden moet,was dat erg lastig. echt een gesop telkens. en eigenlijk hielp het bij hem niet zo hij spuugde na de voeding eerst dat goedje uit, en daarna de rest ook nog. maar er zijn geloof ik ook wel mensen met goede ervaringen. door de fles is het weer wel fijn. wij doen ons zoontje nu de laatste voeding een fles dan spuugt hij snachts minder en is hij niet zo nat.

3. fafje

fafje Niet meer actief

melk kwam nog steeds omhoog..maar in dikke vrom...met als gevolg verslikke half stikken omdat het bleef hangen in zn keel...plus hij kreeg enormmmmmmmme krampen

4. Mamalief

Mamalief Actief lid

14 jun 2010
    490
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier precies t zelfde!

5. Yukl

Yukl Niet meer actief

Hier helpt het wel, maar ik kolf en hij krijgt het dus ingedikt via de fles.

6. Linda86

Linda86 VIP lid

Hier hielp 't ook (Milan had reflux).

Ik gaf hem voor én na de voeding met een lepeltje een papje van een klein beetje bv met nutriton. De rest van de bv dronk 'ie dan gewoon bij mij. Hij kreeg daarnaast ook nog zantac, dat hielp bij ons niet tegen het spugen, maar wel tegen de pijn.

7. silly88

silly88 Fanatiek lid

11 jan 2010
    1.429
    0
    0
    hmm lastig.. ja zantac heeft ie wel maar lijkt niet meer/niet genoeg te helpen en de dosis mag niet meer omhoog. ze willen me voor de rest niet meer helpen in het ziekenhuis dus word een beetje wanhopig op zo'n manier.
    ik geef natuurlijk ook borstvoeding.. alleen kramp heeft ie al zoveel last van, wil niet dat dat nog erger word. hij verslikt zich ook nu al 100x per dag in zn eigen spuug dus als het dan dikker is, heeft ie er niet zoveel aan.. lastig

Deel Deze Pagina