Hoi allemaal, Ik ben sinds een tijdje gestopt met de pil en natuurlijk vreselijk ongeduldig aan het wachten tot ik ongesteld word. Ben heel nieuwsgierig hoe lang het bij jullie duurde, je hoort zo veel verschillende verhalen. Eerste onttrekkingsbloeding net na de pilstop niet meegerekend natuurlijk. Bedankt alvast!!
Die kwam bij mij niet vanzelf, dus na een paar maanden opgewekt. Maar dat was vast niet het antwoord waar je op zat te wachten Komt vast goed meid, succes met wachten!
Laatste pil stop meteen na 27 dagen. Was toen bijna 2 jaar aan de pil. 1e pil stop duurde het 2 maanden.
Ik heb 114 dagen moeten wachten na verwijderen mirena, maar maak jezelf aub niet gek!!!! Elk lichaam is zoooo anders!
Mijn cyclus kwam gelukkig direct weer op gang na 31 dagen en was gelijk weer regelmatig tussen de 29 en 31 dagen.
Ruim 3 maanden. En daarna een lange tijd van korte lf. Toen die ineens wel op dag 13 van mn cyclus viel meteen zwanger.
Bij mij duurde het 4,5 maand, pff wat maakte me dat onzeker!! De keer daarna had ik een cyclus van 38 dagen en nu maar weer afwachten. Ik hoop dat het vanzelf weer allemaal op gang komt. Maar vaak moet je gewoon wachten of het nog vanzelf komt en eventueel naar de huisarts.
Ik heb zes jaar de pil genomen. Mijn eerste maandstonden na pilstop kreeg ik al na 33 dagen, maar de tweede duurde 43 dagen...
Heeft effe geduurd, bijna 60 dagen meen ik.. 2de ronde 50 dagen en toen zwanger Heb ongeveer 8 jaar de pil genomen denk ik
30 dagen, terwijl ik dat voor de pil nooit gehad heb, en tweede ronde zwanger (maar ook getest op 30ste dag)