Nani (1) dood na inslikken batterij las het net op facebook. heftig hoor. De angst slaat je om je hart als je het niet ziet wat je kind gedaan hebt bijvoorbeeld. Van de week was het op tv dochter keek toevallig mee ik zeg wat mag je nooit doen. Nou mama geen batterij in slikken of in mijn mond doen. En toch het kan zo gebeurt zijn. Rip klein mannetje en heel veel sterkte voor de na bestaande.
Vreselijk, in het kinderziekenhuis ging het hier ook pas over. Video: Het Kinderziekenhuis: Aflevering 11 - Het Kinderziekenhuis - Net5 Echt wel een groot gevaar waar beter voor gewaarschuwd moet worden.
Ook wel ontzettend stom van die huisarts! Het is toch algemeen bekend dat batterijen een gat in de slokdarm veroorzaken?
Betreft hier die kleine ronde platte batterijtjes. Ik heb ze ook in waxinelichtjes zitten, veilig dacht ik want vuur iz gevaarlijk. Maar al deze lichtjes heb ik opgeruimd. Als zon lampje valt ligt t batterijtje er zo uit. Was mij totaak niet bekend dat zon batterijtje een gat in je slokdarm veroorzaakt binnen paar minuten. Heftig!
Die arts wat een eikel. Maar als moeder zijnde ga je dan toch gewoon naar de spoed afdeling van het ziekenhuis al de ha niet wilt helpen. Vreselijk zeg wist ook niet dat die batterijen zo gevaarlijk zijn.
Bizar zeg. Alleen al bizar wat er met die knakworst gebeurt! Hoe heftig is dat materiaal wel niet... En wat vreselijk voor die Laura om op die manier je kindje te verliezen
Wat verschrikkelijk zeg Nooit geweten dat batterijen zó gevaarlijk zouden zijn.. Hoop dat ze daar ook echt veel meer voor gaan waarschuwen. En ook echt als je die knakworst ziet.. Dan is het enige wat ik kan denken; arm jongetje, hoe moet hij zich dan gevoeld hebben... Vreselijk gewoon. Heel veel sterkte voor de nabestaande.
Ze is idd in het ziekenhuis geweest maar de huisarts had al gebeld dat het om een overbezorgde moeder ging. Laura was gek op haar Nani, haar hele wereld draaide om hem ,hij was het lichtpuntje in haar leven. groot feest toen hij 1 werd... kan me de foto's op fb nog zo voor me zien. En door een randebiel van een arts is lieve kleine lachebek Nani met zijn prachtige grote ogen uit haar leven gerukt,dit had nooit hoeven gebeuren als die arts gewoon zijn werk deed. Maar goed in dat beroep is het nog steeds oops foutje bedankt. weet er alles van, alleen ik heb voorgoed schade aan mijn lichaam waar wel mee te leven is, zij is Nani voorgoed kwijt.
Oh wat verschrikkelijk dit.... Nooit geweten dat een batterijtje zulke schade aan kan richten. Echt schokkend. En wat verschrikkelijk voor die moeder om zo afgescheept te worden. Een grote nachtmerrie.
Wow, afschuwelijk! Ik wist wel dat je een batterij niet moest opeten maar wist niet dat gevolgen zo heftig waren
Wat verschrikkelijk zeg! Maar dat kindje moet in die paar weken toch ook verschrikkelijk geleden hebben?
Ik wist wel dat het gevaarlijk was. Ben al niet zo heel dol op batterijen. Ik vraag me alleen af of het hele verhaal wel klopt en dat ze daadwerkelijk is afgescheept in het ziekenhuis. Waar komt die informatie vandaan vraag ik me af.
vreselijk, dit gaat me echt aan mijn hart. ik heb ook wel eens op de ehbo het gevoel gehad dat ik niet serieus werd genomen. Je voelt je dan zo machteloos. Wat vreselijk dat dit is gebeurd, arme moeder en arm kindje