Hoe gaat het nu met alle Barra meiden.

Discussion in 'MMM clubs' started by Vlinder, Aug 26, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Vlinder

Vlinder Fanatiek lid

Jul 14, 2009
    2,774
    0
    0
    Hallo lieve meiden,ik ben heel benieuwd hoe het met iedereen gaat.Hoe gaat het met de meiden die nog bezig zijn zwanger te worden en hoe met de meiden die hebben besloten te stoppen of te adopteren en hoe is het met de dames die een kindjes hebben mogen krijgen.

2. klingel

klingel VIP lid

Feb 15, 2008
    16,318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    haai! :D

leuk dat je een updatetopic hebt geopend.
    het is wel jammer he, dat met de kliniek ook het barratopic is gestopt...

hoe gaat t met jou? en je kleine prachtkindje?

ik ben inderdaad ook heel benieuwd naar iedereen.
    (aqui: ik moet nog antwoorden op je PB! komt ;))

vertel allemaal?

hier alles super.
    ik vind moeder zijn *van florine* echt het aller fantastisch-te wat me ooit is overkomen :)

geniet met volle teugen, ook van elke nieuwe fase (zoals nu: kruipen en staan en lopen langs de bank!) en ben enorm blij en dankbaar dat ik haar hele eerste jaar met haar thuis kan zijn.

sommige dingen vind ik best wel lastig, als controlfreak :D, zoals dat je geen zicht hebt op hoeveel borstvoeding (geef ik nog steeds volledig) ze binnen krijgt bijvoorbeeld.

of het stoeien met eet/slaap schemas.

maar, ik ben al een stuk geleerder ;) en vol vertrouwen in zowel florine (het cliche is waar, als blije baby dan alles goed, en BLIJ is ze!) als onszelf als verse groene ouders! :)

helemaal leuk dus.

vertel, barrababes!

enne, missen jullie barrahus ook?
    dacht toevallig gisteren nog met veel gemengde gevoelens (het verdriet, de spanning, maar ook de liefde die je er voelde en de humor) aan alle keren dat ik over het dijkje reed, al dan niet met volle eierdoos :D, en hoe ik dan altijd luid ' HAAAAI ' roepend de boerderijdeur open zwiepte.

lieve schatten van zusters, bijzondere dokter met eigen(wijze) kijk en humor...

:(

*emo*

ja ja hormonen hier ook nog steeds volop aanwezig hoor! ;)

knuffel!!!!!

3. Vlinder

Vlinder Fanatiek lid

Jul 14, 2009
    2,774
    0
    0
    Haai Klingel,

Wat fijn dat je reageerd,ik ben n.l zo benieuwd hoe het met iedereen gaat.
    Goed om te horen dat met Florine alles zo goed gaat en dat jij ook zo geniet van het moederschap.
    Hoe gaat het verder met jou,jou ruggenprik was toen niet goed gegaan met alle gevolgen van dien,hoe is dat afgelopen.

Tja het barrahus,het is verschrikkelijk jammer dat dokter van Veenendaal ermee stopte en er helemaal geen vervanger was voor zijn levenswerk.
    Oh en die lieve zusters met hun hart van goud,tja,die liefde,hartelijkheid en medeleven,dat vind je in het zh echt niet.

Hier is het trouwens ook volop genieten van Syl,hij is een voorbeeldige jongen.Hij jeuzeld zo lief (smelt) en is gek op eten;fruit,brood,de warme maaltijd en zijn flesje hij eet alles smakelijk op.
    Syl zit al een beetje los en heeft ook al 6 tanden,hij is er heel vroeg bij,met 4 maanden had hij de twee ondersten al.
    Wij zijn zo ontzettend gelukkig met Syl,wat moesten we lang op hem wachten en wat gaat de tijd snel nu hij er is.

4. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

Apr 19, 2007
    8,914
    3
    36
    Female
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Hallo Dames,

Ik reageer later uitgebreider, maar voor nu: leuk om wat van jullie beiden te lezen!
    :)
    Tot later!

5. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

Apr 19, 2007
    8,914
    3
    36
    Female
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    OK, nu even tijd:

Het gaat supergoed met mijn dochtertje en ook ik geniet met volle teugen van haar. Ze is superlief en leuk. Met 4 maanden en 10 dagen rolde ze van rug naar buik. Enkele weken later ook terug :) Nu draait ze rondjes op haar buik en ze begint achteruit te tijgeren.

Ik geef nog borstvoeding en we gaan nog even door. Een paar dagen voordat ze 6 maanden werd, zijn we begonnen met fruit/groente, maar dat schiet nog niet zo op. Wel vindt ze een broodkorst erg lekker en leuk :)

Tanden heeft ze nog niet, wel zo prima met de BV! :D En doorslapen doet ze ook nog niet, daar werken we aan (een beetje met de Franse slag...). Hopen dat ze dit we gaat doen als ze meer bijvoeding krijgt. Zo lang ze niet vaker dan 1x per nacht komt, vind ik het eigenlijk wel best. Ik probeerde afgelopen vrijdag met Biobim rijstemeel en MM een papfles te maken, maar dat bond niet! :x Toen maar tot haar tevredenheid de borst gegeven. :) Nu ja, deze MM was toch over van het KDV en moest op.

2 dagen in de week gaat ze naar het KDV, dat gaat nu goed. Mijn man is 1 dag in de 14 dagen thuis met haar. En ik werk de ene week 2 dagen en de andere 3 dagen. Dat bevalt goed. Ik heb lekker veel tijd met haar.

Ze is super-nieuwsgierig en guitig, echt een liefje! Ze heeft hele mooie blauwe ogen en wordt steeds blonder (geboren met donker haar, net als ikzelf).

Eigenlijk had ik niet gedacht dat het moederschap zó leuk zou zijn! :) Wel (sinds de zwangerschap en het verlies van Sterre) natuurlijk dat ik veel liefde te geven heb ♥ en dat klopt! De angst om haar weer te verliezen blijft aanwezig :(, ik ben wel voorzichtig met haar, maar probeer het natuurlijk niet te overdrijven. :)

Van dokter Van Veenendaal en zijn team(pje?) ontvingen we een tandendoosje en een felicitatie! :) Erg lief, daar hadden we niet op gerekend. Hij zei dat hij niet op alle geboortekaartjes kon reageren.

Fijn, Klingel en Vlinder, dat het bij jullie ook zo goed gaat! :) :) :)

Hoop van de anderen ook wat te lezen!

6. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

Apr 19, 2007
    8,914
    3
    36
    Female
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Vlinder, wat is jeuzelen? Brabbelen? :(:

7. Vlinder

Vlinder Fanatiek lid

Jul 14, 2009
    2,774
    0
    0
    Aqui wat leuk iets van jou te lezen,hahahahaha,jeuzelen is idd brabbelen.
    Ik denk soms in het fries en hou er dan geen rekening mee dat het geen nederlands woord is,sorry:D.

Aqui ieder kind ontwikkeld zich op een andere manier en als jou dochter nog niet helemaal aan de groente of fruithap wil dan is ze daar waarschijnlijk nog niet aan toe,bij het CB zeggen ze ook dat ze vanaf 7 maanden er echt mee moeten beginnen,dus je hebt nog even.
    Wat goed dat je nog borstvoeding geeft en van jou ook Klingel,Syl krijgt allang flesvoeding,ik had te weinig voeding in de bv zitten en Syl wilde ook niet goed aanleggen.
    Gelukkig dat je dochter nog geen tandjes heeft,dat zou een pijnlijke situatie worden,denk ik.

Ik reageer later weer even,op het andere geschreven,even geen tijd meer,doei doei.

8. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

Apr 19, 2007
    8,914
    3
    36
    Female
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Ha, leuk woord zeg! Weer wat geleerd! :)

Ze kunnen wel als ze al tandjes hebben, zonder mama pijn te doen, met de juiste techniek drinken aan de borst, hoor, bijten is meestal een ongelukje. Maar 't kan wel gebeuren!

9. draga

draga Fanatiek lid

Feb 4, 2010
    1,657
    0
    36
    3 baantjes in de schoonmaak. Eindelijk werk!
    drentse land
    he dames,

Blij te horen dat het met iedereen goed gaat:)
    Hier: We zijn aan het wachten op een brief van de kinderbescherming om op gesprek te komen.
    De medische keuring was goed had ook niet anders verwacht.
    Sinds 10 Juni ben ik een getrouwde vrouw maaar dat wisten sommigen van jullie al.
    Het gaat verder zijn gangetje. Ik ben van werkeloos naar een vrouw met 3 baantjes gegaan allemaal in de schoonmaak. Ja je moet wat als je niet veel scholen hebt afgemaakt:x;).
    Voor de rest heb ik een saai leven:D maar gelukkig kan ik over een paar jaar ook over kinderen praten en zijn mijn dagen goed gevuld.
    Nou dit was het voor eerst.

Groetjes Draga

10. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

Apr 19, 2007
    8,914
    3
    36
    Female
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Spannend, Draga, het gesprek met de kinderbescherming. Maar dat komt ook wel goed!

Nog gefeliciteerd met je huwelijk, als ik dat nog niet eerder gedaan heb (dacht van wel, maar weet 't niet zeker!) :)
    Was het een mooie dag? Sorry, ik weet het echt niet meer. Mijn geheugen is een zeef sinds de zwangerschap!

Nou, petje af, hoor, dat je zo hard aan het werk bent. En waarschijnlijk komen er ook wel andere banen voorbij als je dit eenmaal een tijdje gedaan hebt. :)

Groetjes,
    Aqui

11. draga

draga Fanatiek lid

Feb 4, 2010
    1,657
    0
    36
    3 baantjes in de schoonmaak. Eindelijk werk!
    drentse land

he Aqui ja je had me al gefeliciteerd:)
    Je was een van de eersten hier. Maar nu weten alle ex-barrababes het;) En het was super. Ik heb mijn jurk nog boven hangen en dan denk ik #$#$ ik kan hem niet meer aan. Ja kan wel maar lijkt zo gek in de supermarkt,haha. En over dat vele werken hoe meer ik werk hoe meer ik verdien en hoe dichter ik bij ons toekomstige kindje ben dus ga met plezier naar mijn werk. En als het kindje er is kan ik lekker stoppen en moederen. Lekker ouderwets:D
    Ik hoop dat nog meer meiden even een up-date geven. Ben ook erg benieuwd hoe het met rest gaat. Wie is zwanger? Hoe gaat het met de baby's? Hoe gaat het met de dames met de een lege schoot?
    Kortom al het wel en wee wat we gemist hebben.
    Nou tot later.
    En Vlinder ben blij te hoeren dat het ook goed met jullie gaat.
    Ja en Klingel volg ik in haar eigen topic en die is natuurlijk een uberglitterendeklaverendewijndrinkende moeder geworden met een megalieveglitterflorinebabymeisje.

heel veel liefs van mij:)

12. Vlinder

Vlinder Fanatiek lid

Jul 14, 2009
    2,774
    0
    0
    Draga van harte gefeliciteerd met je huwelijk,hoe mooi zag je eruit,vertel vertel.
    Wat goed van je dat je drie baantjes hebt genomen en nu heel hard werkt voor de toekomstige kosten,zo kom je steeds dichter bij de adoptie van jullie kindje.
    Jullie verdienen het om eindelijk vader en moeder te worden en je leven is dan zeker niet meer saai:D.

Wij zijn zo dolgelukkig met onze Syl,ons leven is zo verrijkt en het moederschap/vaderschap is zo fijn.Wij zijn dan ook heel blij:D dat we na alle miskramen en de vroeggeboorte en tevens overlijden van Jesse,onze Syl mochten krijgen,wij weten dat wonderen de wereld nog niet uit zijn.

13. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

Apr 19, 2007
    8,914
    3
    36
    Female
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Onze dochter eet nu met behulp van de Rapley-methode broccoli en ze likt aan de paprika die ik haar voorzet!

14. Vlinder

Vlinder Fanatiek lid

Jul 14, 2009
    2,774
    0
    0
    Hey meiden

Wat blijft het hier stil zeg,jammer dat er nog geen andere dames zijn komen schrijven.

Aqui,ik kende die eet methode helemaal niet,fijn dat je dochter daar wat aan heeft.

Draga hebben jullie al een gesprek gehad met de kinderbescherming,zo ja,vertel vertel vertel.

Hier gaat alles goed,syl is al 8 maand en de tijd vliegt voorbij met een kleintje:).

15. klingel

klingel VIP lid

Feb 15, 2008
    16,318
    14
    38
    import drentherella
    haai!

@draga: gefeli! en alle geluk gewenst.
    en ook dat mooie lieve kindje jullie! knuf!

@draga: haha volg je me ja? ik kan me wel vinden in je beschrijving hoewel de wijntjes en slokjeswise na florinebedtijd is (helaas ;)) haah!

@vlinder: wat praat je mooi over de verrijking die syl jullie heeft gebracht. zo ervaar ik het ook.

een nieuwe dimensie aan liefde en gevoel gewoon!

@vlinder: inderdaad, jullie weten als geen ander dat wonderen de wereld niet uit zijn ;)
    geniet!

en knuffel toch ook voor jesse*gemis. kan me indenken dat je soms extra aan hem denkt, zo van ' hoe zou het zijn geweest als .. '

@aqui: dat geldt ook voor jou en sterre*, knuf

@pip: pip gaat goed he? maar zelden nog op zp

@famke: weet iemand hoe het met haar is?

@jo: jo zit wel in mijn topic, ze heeft andere relatie en (dus) kinderwensproject on hold..

@hoest met de rest?

@aqui: ha, verbaast me niet dat jij ook aan het rapleyen bent! :)
    wil ze het goed?
    en hoe gaat t met de BV?
    en vertel?

hier gaat vaste voedsel het super!

florine is een rapleylady van nature- ze heeft nooit pap gewild of prutjes of cremepjes.

hele stukken graag! super gewoon.
    echt leuk, met die handjes 100 doperwtjes naar binnen hupsen, of een boterham met zalm :p, of heule stronken florinekool :D

verder nog wel een flesweigeraar, nou ja misschien 100 cc per dag uit rietjesbeker.

houdt in dat ik dus nog steeds, voor haar vocht naast het 3 keer per dag gewoon eten, volledig BV geef, keer of 4 per dag.

klinkt zwaar (als ik de reacties van anderen dan hoor) maar ik vind het prachtig om te doen.

en ' mijn tijd ' (als in: een dagje weg) komt wel weer, ik vind dit gewoonweg fantastisch om te mogen doen en geven.

euforisch weer he :)

cant help it! *wijst naar florine*

16. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

Apr 19, 2007
    8,914
    3
    36
    Female
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Leuk dat jij ook Rapley doet. Leuk zeg, hoe doe je dat met die erwtjes? Die zijn zo klein. Maar Florine is natuurlijk al wat groter.

Onze dochter vind/vond Rapley heel leuk, maar het is/was meer likken, voelen, af en toe een hapje... Leuk, maar soms denk je ook wel: at ze nou maar eens een paar happen. Dan ligt je hele vloer vol en heeft ze 2 hapjes genomen.

Het heeft hier even stil gestaan, ik was zo druk... ik had er de rust niet voor. En ik wil dat ze door gaat slapen en dat ze dus overdag redelijk wat binnenkrijgt. Dus wel wat gepureerde dingen gegeveven: aubergine in de oven en daar puree van gemaakt (een soort Baba Ganoesj - vond ze heeeeeeeeeeerlijk: het eerste waar ze significant wat van at :D :p ), daarna paprikapuree, daarna doperwtenpuree. Vandaag heeft ze zelfgemaakte Elstar-appelmoes (zonder toegevoegde suiker) op. Ze heeft gesmuld volgens mijn man die met haar thuis was! :p :D

Mijn norm met alles wat ik haar geef is wel, dat ik het zelf lekker moet vinden. Anders geef ik het niet.

Maar morgen gaan we weer Rapley doen. Ik wil er wel mee doorgaan.

Ze krijgt wel elke dag een paar broodkorsten zo in de hand. Mijn schoonmoeder gaf haar een korstje in de hand afgelopen zaterdag. Ze ging zelf eten. Maar toen ze die korstjes ging laten vallen, ging mijn SM haar toch brood in de mond stoppen en dan heb ik zoiets van: laat dat kind, ze stopt het zelf wel in de mond.

De BV gaat goed. Wel wat kleine uitdagingen gehad, maar niets dat we niet op konden lossen. Nu een dipje met kolven: ik kolf soms niet genoeg op het werk. Maar omdat ik weinig werk, krijg ik dat wel weer rondgebreid. We genieten nog erg van het voeden. Merk wel dat mensen het raar beginnen te vinden dat ik nog volledig voed... :x Maar daar trek ik me niets vanaan. Weet niet hoe lang ik nog doorga. Ik zie mezelf ook niet als een langvoedster... maar ja, stoppen is ook zo wat! Nu nog niet.... wanneer dan wel? En hoe? Even troosten aan de borst is wel zo makkelijk/fijn!! Hoe doe je dat dan? Tips welkom! :)

17. klingel

klingel VIP lid

Feb 15, 2008
    16,318
    14
    38
    import drentherella
    @aqui: florine pakt alles zelf.
    dat is met doperwtjes en kikkererwten enzo echt cabaret!
    ik weet niet of dat bij jullie meisje ook al kan, misschien gewoon eens proberen? alleen als het goed voelt!
    sommige dingen (druiven) vind ik bv nog steeds eng. en alles wat ik eng vind doen we niet. nog.

weet je wat misschien tip is? als je niet al probeert ;)
    zelf sneaky hapjes in haar mond stoppen terwijl ze aan t spelen en voelen is met haar eten.
    hier maak ik dan een balletje van wat ze eet (bv pastakronkel met tomaat en ham) en frutsel dat zo haar mond in ondertussen, staat ze toe!

los daarvan: de BV is het hele 1e levensjaar hoofdvoeding he, dus no worries als ze even minder/slecht eet.

gaaf van de baba! :D
    lekker!

mijn norm is meer ' alles proberen ' ook wat ik niet lekker vind ;)
    wie weet heeft ze wel een andere smaak dan ik ;)

broodkorstjes vullen ook wel he.
    vind je het vervelend dat je moeder haar ' helpt '?

over de BV: ik merk geen rare dingen aan t feit dat ik al 11maanden Bv geef.
    hoewel ik het zelf SO normaal en fantastisch vind, en dus ' raar ' dat mensen zeggen ' wat GOED ' ofzo.
    ik bedoel, het is voor mij toch ook makkelijker dan een flesje maken :p
    alleen het feit dat ik iedere voeding zelf geef is soms wel es ' lastig ' in mijn bewegingsvrijheid.
    then again: ik geniet er zo van!!!!!

wat bedoel je met tips?

troost aan de borst is heerlijk.
    ik doe het alleen NIET meer snachts.

op een gegeven moment sloop het er in dat ze altijd BV kreeg als ze wakker werd snachts.
    en ze is wel maanden 2,3,4 recordweek van 7:$ wakker geworden.
    tussen 00 en 06 dan als nacht :$

wat een slooptijd was dat.

uiteindelijk, na de vakantie, hebben we besloten dat we haar tussen 00-06 niet meer BV gaven als sus-middel.
    we gaan er meteen heen, knuffel, niet op pakken, muziekje aan, wegwezen.
    en dat herhalen we.

een paar dagen ben ik wel 6x op en neer geweest.
    toen ging het beter: 1x per nacht ofzo. zelfs met op afstand muziekje aanzetten op de babyfoon was genoeg :)
    echt fantastisch

daarna werd het weer even moeilijk een week, en toen we net dachten ' HELP ' ...
    sliep ze door!

nu van 1930-800 ongeveer, vaak wel even BV rond 06.
    dit is superluxe natuurlijk voor ons.

wat hier echt lijkt te helpen is ook overdag superstrakke slaaptijden.
    dus, ookal wordt ze pas om 09 wakker; max 10 weer in bed.
    en als ze al om 07 wakker is, max 2 uur later.

dat is ' de regel '

voor middagslaapje geldt: max 3 uur na wakker worden uit ochtendslaapje (dus: 10 wakker is max 13 naar bed) maar altijd max om 1400.

en: dat werkt.
    als IK haar oppak en een liedje begin te zingen gaat ze meteen duimen, ookal was ze druk aan t spelen.
    sindsdien slaapt ze ook niet meer precies 3 kwartier (waarin je dus NET niks kan doen ;)) maar sochtends bijna 1.5 uur gemiddeld en smiddags soms wel 2.

en als ze vroeg in de middagslaap is gegaan (bv 1300) dan doet ze rond 17 nog een hazenslaapje.

wat een verhaal he!

ik vertel het maar even omdat ik weet dat jij ook hebt geworsteld met ritme en slaapgedoe. toch?

blabla!

:D

de RRR houden we er hier giga in. best grappig want van mezelf ben ik meer chaotisch. toch werkt dit het allerbeste, dus iedereen blij.

SO wat een verhaal :p

@rest: hoop op meer updates, en voor de nog niet mamas: alle sterkte en kracht gewenst!

smak

18. Vlinder

Vlinder Fanatiek lid

Jul 14, 2009
    2,774
    0
    0
    Klingel en Aqui jullie hebben al heel wat afgekletst zeg:D.

Klingel ik ervaar Syl ook echt als een verrijking van ons leven,wij zijn zo gelukkig dat we hem mochten krijgen en zoals je al schreef de wonderen zijn de wereld nog niet uit;).

Wat fijn dat jullie meiden zo lekker eten met die methode en wat goed dat jullie beiden nog borstvoeding geven,helaas moest ik dat heel snel al opgeven,omdat Syl de borst niet wilde en wat ik dan kolfde daar bleek veel te weinig voeding voor Syl in te zitten.

Mijn vriend heeft mij gisteren verrast met een prachtig fietszitje met windscherm,ik ben er zo blij mee en Syl zit er prachtig in.:)

19. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

Apr 19, 2007
    8,914
    3
    36
    Female
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    #19 Aquilegia, Sep 27, 2011
    Last edited: Sep 27, 2011
    Nou, dat zijn wel goede tips. :) Ik zie er alleen zo tegenop... :(

Mijn dochter kwam maandenlang 's nachts 1x. Meestal rond 5 uur. Geen probleem. Een paar keer (met 3, 4 en 6 maanden) leek ze door te gaan slapen. Zoals voor de vakantie. Maar daarna (en tijdens!) dus niet meer! Nu komt ze 's nachts wel 2x. En dat vind ik wel veel voor een baby van 7 maanden! Vannacht weer. Ze kwam om 22.30, maar dronk weinig (zat nog vol pompoenpuree stel ik me voor :p ). Dus kwam ze om 1 uur weer. Borst gegeven. Kwam ze rond 3 uur weer. Ik dacht: dat wordt te gek! Mijn man gestuurd met speentje. 2x geweest, lukte niet. Daarna raakte ze overstuur en ben ik zelf gegaan. Al geïrriteerd, want ik dacht: was ik haar meteen gaan voeden, dan had ik nu alweer geslapen. Ze was redelijk overstuur en toen heb ik daar gevoed. Ze dronk niet zoveel, maar had duidelijk wel de troost van mama nodig (niet dat papa niet kan troosten) en bleef een tijdje aan de borst tot ze slaperig was.

Het irritante is: voor de korte termijn werkt dit uitstekend. Maar voor de lange termijn dus averechts. Maar ik wil 's nachts gewoon slapen en dus niet met speentjes, knuffels en muziekjes in de weer zijn. En mijn man heeft een zware baan en die laat ik ook liever slapen. Dus ik zie op tegen die 6 of meer nachten, van steeds heen en weer, die jij beschrijft.

En oh ja, ik zie er ook tegenop om te stoppen met BV. Ik weet, het hoeft nog niet. Maar rond het jaar wil ik wel stoppen (denk ik nu) om nog een kindje te krijgen. En dan... als ze erom blijft vragen? Wat moet ik dan? Zie er nu al tegenop!

Overdag werkt het ritme goed. Ze gaat naar bed als ze moe is en krijgt daarvoor meestal nog BV. Ze gaat steeds langer slapen. Soms is het nog drie kwartier, maar steeds vaker rond het middaguur 2 uur lang! :) Dan kun je idd nog eens wat doen.

Ze gaat trouwens bijna kruipen! :) en tijgert al behoorlijk rond.

Gisteren heeft ze met smaak pompoenpuree gegeten. :) :p Ja, weer puree. Ik laat haar wel alles proeven, hoor. Maar gepureerd alleen als ik de puree zelf acceptabel vind geworden. Maar in stukjes dus wel alles. Bijv. bloemkool in roosjes, vind ik zelf niet zo lekker. Goede tip om wat in haar mond te stoppen. Ach, ik vind het niet erg dat schoonmoeder haar wat in de mond stopt. Maar dat brood eet ze echt zelf wel op.

@Vlinder: wat leuk, een fietszitje! Lekker van genieten! :)

20. Vlinder

Vlinder Fanatiek lid

Jul 14, 2009
    2,774
    0
    0
    Aqui als jullie kleine meid s'nachts wat vaker komt dan anders,dan is daar waarschijnlijk een oorzaak voor.Tandjes,krampjes,groeipijn,te warm,te koud,etc.Als je haar iedere keer troostvoeding gaat geven dan wil ze dat ook iedere keer,wat is er fijner dan wat extra aandacht s'nachts van je mama.
    Het klinkt niet als honger,want je schrijft dat ze kleine beetjes drinkt en dat ze graag aan de borst blijft tot ze moe wordt.

Kijken jullie wel eens op www.smikkels.nl daar kun je leuke en lekkere recepten vinden en delen.

Draga hoe gaat het met je?

Jo wat lees ik,heb je een nieuwe vriend,ik had helemaal niet verwacht dat jullie uit elkaar zouden gaan.Wat een verandering,ik snap wel dat nu het kinderen krijgen op een heel laag pitje staat,veel geluk lieverd.

Klingel wanner is Florine jarig,het schiet al aardig op he.

Wij hebben 1 groot wonder gekregen en wat nou zo fijn is,is dat we nog een wondertje krijgen in maart 2012.Het was een paar weken terug een grote verrassing voor ons,de gyn had gezegd dat de mogelijkheid er was dat Syl ons enige wonder zou blijven,maar wat blijkt nu,we krijgen nog een wonder:).Wij zijn intens gelukkig en wensen iedereen net zoveel wonderen als ons:p.Donderdag mogen we weer naar de gyneacoloog,zo spannend iedere keer.We zijn al zo gezegend met Syl en nu mogen we nog een wonder krijgen,wauw.

We vinden het alleen moeilijk dat Jesse niet mocht leven,we denken heeeeeeeel vaak aan hem,wat zou hij nu doen,hoe zou hij eruit zien,etc.

Share This Page