Man te moe om te klussen?

Discussion in 'Zwanger worden' started by lieselot, Oct 6, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Lucia

Lucia VIP lid

Sep 6, 2005
    12,287
    6
    38
    Thuishulp
    Belgiƫ

Het blijkt wel ja dat die sms-jes werken,zo aan je banner te zien :)

Hup,volop aan de sms,meiden! ;)

2. lieselot

lieselot Bekend lid

May 29, 2006
    591
    0
    0
    Politie
    Assen
    Hi hi, dan moet ik hem maar snel gaan smsen! ;)

3. Teddie

Teddie Bekend lid

Aug 3, 2006
    771
    0
    0
    Hoi meiden.

Ik vind het nooit leuk om te vrijen(klussen) via een schema dan gaat het spontane er zo van af vind ik.
    Maar deze keer ga ik het anders aan pakken en er wat gezelligs van maken.
    Ik heb ook wel eens geen zin omdat ik dan moe ben en mijn vriend heeft dat ook maar ja alles voor een lief klein mensje he.

Doei Teddy.

4. heidewiets

Oct 14, 2006
    23
    0
    0
    groepsleider
    meppel
    Mijn vriend en ik zitten nu in ronde 2. Rond de vruchtbare dagen in de eerste ronde wilde ik elke dag vrijen, puur omdat ik zin had en dacht dat dat wel bevordelijk zou zijn. ;)
    Mijn vriend moest in die week onregelmatig werken en had ook echt niet veel zin, moest heel veel moeite doen om hem over de drempel te halen. Maar dat is mij wel gelukt omdat ik zelf wel zin had.
    Op mijn vruchtbaarste dag waren we beiden zo 'droog' als het maar kan, dus daar was ik wel wat verdrietig over.
    Vervolgens veel hormonale verschijnselen gehad van het ontpillen (wat ik niet zo erg had verwacht), dat we hebben besloten om het rustiger aan te doen. Nu doen we het om de dag, dat voelt veel beter en ik blijf er vertrouwen in hebben dat het ook deze week wel raak kan zijn.
    Ik denk dat mannen over het algemeen sneller over een "ik wil niet vrijen drempel" zijn te halen dan vrouwen. Maar mijn advies is: om de dag!

Meiden, bezoek ook eens een sexshop of huur een erotische film :oops:

5. angel1984

angel1984 Lid

Aug 31, 2006
    44
    1
    0
    bediende
    schilde
    Ik heb hier eerlijk gezegd totaal geen last van. Ik zeg hem zelfs wanneer het mijn vruchtbare dagen zijn en daar heeft hij helemaal geen probleem mee. Dan weet hij dat er weer een paar "vermoeiende" dagen aan komen... :oops: ;)

Ik vind wel dat je het altijd een beetje spannend moet houden... Dat het niet altijd in de "donkere slaapkamer" moet plaats vinden en dat het uren moet duren... Gewoon genieten en doen waar je zin in hebt... :)

6. Teddie

Teddie Bekend lid

Aug 3, 2006
    771
    0
    0
    Mijn vriend en ik houden samen bij waneer ik vruchtbaar ben en dan gaan we gezellig klussen :D en dit om de dag en we voelen ons er allebij erg goed bij.
    Soms hebben we niet zo'n zin omdat we allebij de hele dag gewerkt hebben bijvoorbeeld en we dan moe zijn en dan doen we het even snel maar dat is ook fijn hoor.
    Je moet wel allebij zin hebben want als de een niet wil en de ander wel is het ook niet fijn denk ik en doe je het tegen je zin in.
    Maar dat probleem kennen wij niet gelukkig.

En we maken het samen altijd wel spannend maar deze ronde ga ik er ook weer wat leuks van maken en straks in Londen gaat dat zeker wel lukken in ons hotelletje :D
    En als je savonds laat de tv aan zet en gaat zappen dan kom je van zelf wel sex tegen want dat is er genoeg tegenwoordig.
    maar van mijn lieve schat raak ik het meest op gewonden hoor daar kan geen man in een sex film tegen op :D

Gewoon genieten van elkaar en het klussen en hopen dat het deze ronde raak is denk ik maar.

Doei Teddy.

7. francien1984

Oct 12, 2006
    51
    0
    0
    Ja dit probleem ken ik ook wel. Mijn vriend heeft ook niet altijd zin en mijn vriend gaat ook veel later op bed als mij.
    Nou zou je zeggen dan gaat hij toch gewoon eerder op bed.
    Maar ja dan kan hij naar die tijd niet slapen en hij is ook nog niet zo met het zwanger raken bezig. Begrijp me niet verkeerd hij wil het wel graag maar het heeft geen haast zegt hij dan. De sex moet spontaan gaan niet op commanda zegt hij. Is ook wel zo maar ik kan soms gewoon niet wachten met zwanger worden.

Share This Page