Ieder jaar vind ik het weer super spannend om de vogels te volgen. Je ziet ze een nestje bouwen en daarna broeden. Het spannendste moment is het uitkomen van de eieren. En how cute zijn die jonkies! Ze groeien als kool. En dan het finale moment: het uitvliegen! Kijk jij ook mee? Beleef de lente
Ik ben er een aantal jaar vrijwilliger voor geweest en vind het nog steeds zo'n mooi project maar sinds ik een baan heb kijk ik er nauwelijks meer naar, dus bedankt voor de reminder
Nog geen eitjes te zien. Kijkt iemand anders nog? Misschien kunnen wel elkaar een beetje op de hoogte houden. Zo in het begin kijk ik niet elke dag, maar zou het wel leuk vinden om getipt te worden als er bijvoorbeeld begonnen wordt aan het nest of als de eerste eieren gelegd gaan worden. -x- Mooiezomer
Ik vind het wel een spannend seizoen! Met de havik en de zeearend. De kerkuil en de kauw en dan ook nog de slechtvalken!
Voor een ander nest slechtvalken Deze zitten op de luchtmachttoren in Breda. 2x op klikken, dan word je doorgelinkt. Het eerste kuiken is er al