Ervaringen stoomreiniger praxis

Discussie in 'De lounge' gestart door tupp, 4 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.819
    19.137
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Op dit moment staat er in de Praxisfolder een stoomreiniger. Nu heb ik hier al een paar keer topics over gelezen. Ik wil er zelf ook wel één. Maar ik heb begrijpend dat de kwalitieit van die dingen nogal wisselend is. Dus voor ik 49 euro uitgeef, ben ik wel benieuwd of er al iemand is met ervaring met deze reiniger.
    Er staat niet bij van welk merk hij is. Hij is wit met blauw. Er zitten 10 accesoires bij en je kunt een handstoomreiniger uit de steel halen.

2. Daydreams

Daydreams Actief lid

31 okt 2010
    270
    1
    0
    Noord-Brabant
    Ik heb er geen ervaring mee maar ik zou toch voor een karcher gaan. Goedkoop is vaak duurkoop.

3. Nonja

Nonja Fanatiek lid

12 nov 2008
    1.695
    20
    38
    Zuid Holland
    Ik heb zo'n goedkoop ding in huis gehad en dat vond ik toen super. Uiteindelijk is deze na ruim een jaar stuk gegaan en heb ik een karcher gekocht. Wat een verschil! Veel meer stoomkracht en handiger in het gebruik, meer wendbaar. Ik zie nu dus in dat de karcher stukken beter werkt. Als ik jou was zou ik iets meer geld uitgeven en voor kwaliteit gaan.

4. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.819
    19.137
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Hmmm, nu begin ik wel te twijfelen. Ik wil hem eigenlijk alleen maar gebruiken zodat ik niet meer hoef te dweilen. Ik heb nooit ene dweil-op-stok gevonden die me echt beviel, dus ik doe dweilen ouderwets op mijn knietjes.
    Zo'n kärcher vind ik toch wel duur gelijk. En groot. Die neemt net zoveel ruimte in als de stofzuiger en zoveel (berg)ruimte heb ik gewoon niet meer. Dan moet hij weer ergens los in een kamer staan edaar heb ik ook geen trek in.

5. Queen

Queen Fanatiek lid

11 aug 2010
    1.067
    274
    83
    Ik heb een goedkope en vind hem prima om mee te dweilen.

6. annabel10

annabel10 Actief lid

28 dec 2010
    474
    54
    28
    Volgens mij heb ik dezelfde, nog niet zo lang maar bevalt mij prima. Vooral voor dweilen is hij goed geschikt. Kwaliteit is misschien minder dan duurdere, maar hij doet het goed en je kan ook lang met 1 lading water. Plus hij is snel warm. Ik zou er wel extra doeken bij kopen, dat is wel handig.

7. bloem82

bloem82 VIP lid

5 sep 2007
    11.197
    601
    113
    Heb je hem gekocht?

Ik zit erover na te denken.

Wij hebben zo'n soort gehad maar die is helaas stuk gegaan. Nu hebben we een stoomreiniger formaatje stofzuiger die nu in de de hal staat omdatnhij niet meer in de kast past, waarbij je eerst 5 minuten moet wachten voor hij opgewarmd is en de stang in elkaar moet klikken.

Veel te groot dus en het duurt te lang.

8. bloem82

bloem82 VIP lid

5 sep 2007
    11.197
    601
    113
    Helaas uitverkocht hier.

9. bloem82

bloem82 VIP lid

5 sep 2007
    11.197
    601
    113
    Upje

10. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.819
    19.137
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Sorry, ik had niet meer gerageerd. Ik ben een paar dagen terug geweest en toen was hij ook al uitverkocht. Dus er moeten ondertussen mensen zijn die ervaring met deze reiniger hebben. Misschien willen zijn hem met ons delen, voor het geval deze aanbieding weer eens langskomt.

Ik zag dat tellsell (ofzo, weet ik veel hoe die programma's heten) er ook een verkocht. Maar het is me niet duidelijk wat de prijs was. Ik heb absoluut niet het geduld om zo'n reclame uit te zitten, haha. Daar misschien ervaringen mee? En hoeveel kost het dan.

11. bloem82

bloem82 VIP lid

5 sep 2007
    11.197
    601
    113
    Lastig he?
    Jammer ook dat niemand er ervaring mee heeft, kan er ook nauwelijks reviews over vinden.
    Hij is nog wel via internet te bestellen, maar wat als hij het niet goed doet zit je weer met het terug sturen.

Marskramer heeft ook een stoomreiniger voor 59,95, maar die is dus alleen voor de vloer.

Voordeel van de aqualaser is dat je hem ook voor andere dingen kunt gebruiken. Maar gaat dat niet sneller stuk doordat je twee onderdelen hebt...

Annabel, zou je willen kijken of het idd dezelfde is? Dus ook waar je hem uit elkaar kan halen om voor andere dingen te gebruiken?

12. annabel10

annabel10 Actief lid

28 dec 2010
    474
    54
    28
    Die van mij is een aqua gold laser. Kan de folder niet terug vinden van praxis en weet dus niet of het dezelfde is. Bij mij klik je het hand gedeelte er zo uit. Dit kan niet zomaar stuk gaan. Wat bij mij wel een beetje stuk is gegaan, is een opzetstuk wat je dus goor het hand gedeelte gebruikt. Ik heb dit erverkeerd opgezet ofzo en nu kan het ronddraaien en dat moet niet kunnen. Hij doet het verder nog wel, maar dit zal het nadeel zijn omdat hij wat goedkoper is.

Voor dweilen enzo vind ik m heel handig. Zag ik de trekpleister folder, nu een dirt devil staan voor 79,99. Misschien is dit ook wat?

13. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    ik heb zon stoomding van praxis.. voor de vloer toppie.. voor de rest waardeloos... door de hitte trekt het kunststof mondstuk krom.. pinnetjes van de klikdingen breken snel af.. nix geeft mee, dus je moet hem altijd rechtop houden met stomen en dat is best zwaar...

14. bloem82

bloem82 VIP lid

5 sep 2007
    11.197
    601
    113
    Bedankt voor de reactie's :D
    Ben ik dan toch blij dat ik hem niet besteld heb. Kon niet langer wachten en heb er een bij marskramer gehaald, dit trok me over de streep omdat ik er zo mee heen kan als er wat mee is en dat kon niet met die aqua laser gold.

15. wonder111

wonder111 Actief lid

17 feb 2012
    299
    0
    16
    NULL
    NULL
    ik zoek ereen voor de stoffenbank iemand een idee welke de goeie is??

Deel Deze Pagina