Hi, Ik ben hier een hele tijd niet geweest, maar zit nu in een situatie waar ik wel wat hulp bij kan gebruiken. Ik ben getrouwd en we hebben twee hele mooie lieve kindjes, van 5 en 2. Afgelopen november heeft mijn man mij voor het eerst aangegeven dat hij iets mist in de relatie. Zijn gevoel voor mij is weg als t ware. We zijn in relatietherapie gegaan en het leek zeker de laatste maand echt wat beter te gaan. Afgelopen weekend echter vertelde hij mij dat hij het niet ziet zitten om met z'n gezin op vakantie te gaan, dat idee benauwt hem, en hij is uit huis gegaan om te kijken of hij op deze manier misschien ons heel erg gaat missen. Zijn doel is, zo zegt hij nog altijd, om weer van me te gaan houden. Ik ben sinds vrijdag een wrak. Het is dat ik twee hummels heb om voor te zorgen anders zou ik denk ik gek worden. Ik weet me geen raad. Ik heb gelukkig wel mensen in m'n omgeving genoeg waar ik mee kan praten, maar ik ben gewoon benieuwd of hier meiden zijn met soortgelijke ervaringen. Liefs Hanna
He bah! Ik hoop dat hij ziet wat hij voor moois achter zich laat. Heel veel sterkte, ik hoop oprecht dat het weer goed komt
Klinkt misschien lullig, maar het is wel positief dat hij het zelf aangaf. Mijn ex liet het blijken en praatte er niet over. Ik heb mezelf suf gepiekerd wat er kon zijn. Jouw vriend wil kennelijk graag iets aan de situatie doen. Misschien is zo'n 'time-out' voor jullie beide goed?
Kan mij voorstellen dat je je een wrak voelt Ik denk ook dat het goed is dat hij het zelf aan geeft van hoe en wat. Maar goed aan de andere kant kwetst het je wel heel erg. Ik hoop voor jullie dat jullie er uit mogen komen. Zijn jullie nog steeds in relatietherapie of is het al afgesloten? Misschien een idee, als je man er voor open staat een weekend samen weg te gaan zonder de kinderen? Om op de één of andere manier de liefde tussen elkaar weer te vinden.
Geen ervaring mee maar wil je wel veel sterkte wensen! Kan me goed voorstellen dat je je op dit moment een wrak voelt. Zoals iemand voor mij al aangaf vind ik het inderdaad wel positief dat hij het aan heeft gegeven. Hopelijk gaat hij jullie inderdaad heel erg missen.
Bedankt voor de reacties. Ja ik vind het ook goed dat hij het heeft uitgesproken, absoluut. Al maakt het de pijn niet minder. @tese: mag ik vragen hoe lang de periode bij jullie heeft geduurd? En wat was er voor nodig voor hem om het in te zien? @traum: dat heb ik twee maanden terug geopperd, hij gaf toen aan dat niet te zien zitten.
Heel erg veel sterkte!! Ik ken je gevoel en situatie. Mijn man is ook tijdelijk even uit huis geweest. Het kwam echt als een klap aan toen hij zei dat zijn gevoel weg was. Als hij een slippertje had gemaakt dan was ik daar ook kapot van geweest maar dan kun je wel nog aan je relatie werken als het gevoel er nog is. Maar als het gevoel weg is... dat kun je niet terug toveren helaas. Wij werken wel nog keihard aan onze relatie en zijn gelukkig nog altijd samen. Je mag me eventueel PB sturen ik kan niet teveel uitweiden.