ik verlies de hele dag al dik slijm maar nu zat er ook wat bloed bij.. kan dit een begin zijn? ik hoop het zo!
Dat heb ik ook sinds vandaag. Slijm met roze/ bruin verlies. Een dag voor NOD maar heb al vanaf donderdag een positieve test. Wanneer ga jij testen?
Ze hoeft niet meer te testen, ze gaat bevallen Buikje, zoals ik in je andere topic ook al zei - bij mij betekent bloed dat de baarmoedermond zich opent en dat ik ga bevallen Ik hoop voor jou ook!
jaaaaaaaaah dat kan hahaha ik had t ook op een ochtend en er verder niet bij nagedacht later was t ook weg dus maakte me niet druk ... heel de dag weg geweest en kwam gesloopt thuis . eenmaal relaxt op de bank braken me vliezen en een paar uurtjes later begonnen de weeen . ik dacht echt oooowww nee niet nu he! ben kapot . maarjah je houd t niet tegen . ik weet wel dat ik de volgende x lekker thuisblijf om veel uit te rusten hahahaha. hoe is t nu by the way ???
vanacht om de 5 min menstruatiekrampen gehad! maar t zakte af.. verdorrie! wat mij opviel is dat mijn darmen al vanaf vanacht enorm tekeer gaan, je hoort ze gewoon super goed! heel orkest daarbinnen..
Hey buikje, wat spannend zeg! Ik verloor een dag (eigenlijk twee) voor de bevalling ook slijm en een beetje bloed (slijmprop)... Dat was op zaterdag, vanaf zondagochtend constant lichte weeën (menstruatiekramp), verloskundige kwam kijken en dacht niet dat t wat was, maar vanaf een uur of zes 's avonds begon het door te zetten en de volgende ochtend was ons meisje er, dus wie weet!!! Heel veel succes!!
hey buikje123 ik volg je al een tijdje op zijn dit voorweeien maar zie dat je nog niet bevallen bent hoe gaat het nu met je al nieuwe ontwikkelingen?
Ja dit is waarschijnlijk het begin, wat spannend! Mijn bevalling begon zo en het staat ook op de lijst met onderscheid voorwerk en echte weeen.
Ik begin ook wel nieuwsgierig te worden hoor.. Ik lees in de andere topics ook al een tijdje mee en had al echt wel verwacht dat het geboren zou zijn, maar nog niks dus.. Misschien dan nu eindelijk..??
Zou leuk zijn toch na al die tijd en dat ze haar kindje nu lekker in haar armen heeft we blijven duimen
Nou Wiebertje, het valt me wel op dat haar laatst geplaatste bericht gister was.. en volgens mij is ze anders best actief op het forum.. Misschien is het eindelijk zo ver???