Hoi dames, Sorry..alweer een topic van mij Ik moet dit echt even weten.. Net op de w.c. verloor ik (na veel pijn vanonder) een soort weefsel. Zat op het closet. Wat kan dat zijn? Ben ik toch heel even zwanger geweest? Dat zou wel de pijn en het misselijke gevoel veroorzaakt kunnen hebben waar ik al 2 weken mee zat. ?
Dan zou je een positieve zwangerschapstest moeten hebben gehad. Vooral als je zegt al twee weken misselijk te zijn. Heb je dat ook? Zit je nu rond je NOD?
Ik heb geen test gedaan. Ik verloor al een week lang bruin bloed voor mijn nod. Ik was heel misselijk, had hoofdpijn en het gevoel dat ik zwanger was... Vandaag was mijn nod en ben ik dus toch ongesteld geworden. Ik zou dus eigenlijk vandaag testen maar omdat ik ongesteld werd leek me dat niet meer nodig
Dan denk ik dat het gewoon een stolsel baarmoederslijmvlies is. Er kunnen soms best dikke proppen naar buiten komen tijdens je menstruatie, dat is heel normaal en heeft niks met een zwangerschap te maken. Succes!
Zelfs als zou er iets gaande zijn geweest, dan is er bij deze termijn geen sprake van een vruchtje of placenta. Bij een miskraam zou je er dus helemaal niks van terug vinden, zeker niet iets langwerpigs en duns.
Zulk soort dingen zijn inderdaad even schrikken. Maar maak je er geen zorgen over, dat is niet nodig. Ik hoop dat het snel raak is!