He bah meis.. Wat rot dat je man nu zo reageert... Ik zou het idd ook niet laten weghalen! Sterkte! Liefs! X
Dit dus! Wat een zak. Dat hij het uberhaupt in zijn hoofd haalt en dan ook gewoon zo zegt tegen jou :x Ik zou hem dus eens even goed aan de tand voelen. Er moet meer aan de hand zijn. Wat een mafkees
Ik zie nu trouwens in een ander topic over "weinig symptomen" dat je het hebt over je vorige zwangerschap. Heb je dus al een kindje? Samen met hem of met een ex?
Wat vervelend dat hij zo reageert! Zeker als jullie al een jaar bezig zijn. Ik las in je vorige berichten dat je een miskraam hebt gehad, wat verschrikkelijk! Kan het misschien zijn dat hij (ondanks dat zo'n reactie echt een gigantische schop verdiend) bang is dat het weer kan gebeuren? Zo'n aanval uit het niets heeft idd vaak ermee te maken dat er nog iets speelt.... Probeer er goed achter te komen waar dit wegkomt.... Veel sterkte gewenst...
Dit had ik niet verwacht eerlijk gezegd. Ook ik denk dat er meer speelt. Ik wil niet goedpraten wat hij gezegd heeft, maar misschien was het in the heat of the moment dat hij het gezegd heeft. Hoe dan ook, ik hoop dat hij erop terugkomt. Neem geen overhaaste beslissingen, probeer de tijd te nemen om na te denken. Misschien dat jullie even een pauze in kunnen lassen? Jeetje meid, wat heb ik met je te doen. Ik wens je alle kracht en wijsheid en ook je man.
Zo die komt ff binnen! Net als vele anderen met mij krijg ik hier de kriebels van. Ik zou echt op onderzoek gaan (goed gesprek met je man) want dit is op z'n zachts gezegd vreemd.. Hopelijk kom je er samen uit, maar kies voor je zelf. Een abortus doen terwijl je er niet achter staat krijg je eeuwig spijt van. + zeer waarschijnlijk een hekel aan de persoon die je ertoe 'overhaalde'. Veel wijsheid gewenst.
Jeetje wat heftig zeg.. Ten eerste dat hij dit van je eist, het lijkt er inderdaad op dat er meer aan de hand is. Je zult het hem en jezelf nooit vergeven als het zover gaat komen. Ik wens je veel wijsheid en kracht toe in je beslissing!
ik lees dat je eerder ook al 2jaar geprobeerd heb en een miskraam heb gehad? dus dan zijn jullie toch al 3 jaar bezig? dan lijkt het me helemaal heel appart als hij opeens niet meer wil.
Ow, sorry ts voor mijn vraag dan. Niet leuk dat je een miskraam hebt gehad Maar als je al 3 jaar bezig bent, dan vind ik zijn reactie helemaal vreemd.
Een aantal dingen zijn wat vreemd in dit verhaal: - je bent pas na een jaar proberen zwanger geworden, maar elders schrijf je al 3 jaar bezig te zijn - de ene keer ben je 21 en de andere keer 24 jaar - je hebt ook al een miskraam gehad, dus dit was dan niet je eerste zwangerschap? Weet je zeker dat je man ook wel graag nu al een zwangerschap wenste? Ik vind zijn reactie namelijk zo vreemd (en iedereen geeft daardoor nu uiteraard je man de schuld) dat ik juist ergens denk dat jijzelf stiekem al een jaar bezig was zonder zijn medeweten. Want dames, dat zou ook nog kunnen bij een extreem grote kinderwens bij de vrouw terwijl de partner nog niet wil. En dan is de reactie van haar man dus juist NIET vreemd..........
Je haalt de woorden uit mijn mond, maar ik wilde het hier al niet neerzetten maar het verhaal klopt niet helemaal nee
Hier een soortgelijke situatie gehad de zwangerschap hiervoor. Mijn vriend gooide destijds ook met termen als "dan is mijn leven voorbij etc.". Terwijl wij een jaar daarvoor nog geprobeerd hadden om zwanger te worden, ik voelde mij toen zo verraden. Maar achteraf na veel gesproken te hebben was het bij hem gewoon een enorme schok. Eerst heel druk bezig met de kinderwens, dan geen kindje kunnen krijgen en dan ineens zwanger. In zijn hoofd had hij onze toekomst al anders ingericht. Helaas werd het uiteindelijk een miskraam. Ik vind het alleen wel raar dat jouw vriend zo reageert. Als jullie al een jaar het aan het proberen zijn dan zou je toch verwachten dat hij wist dat dit er aan zat te komen. Ik vraag mij dus net als Be Happy af of je man wel wist dat jullie onbeschermde seks hadden/actief met kinderwens bezig waren. Ik zie trouwens ook wisselende verhalen van jou over het aantal rondes dat jullie al bezig zijn. In januari zeg je dat je in ronde 25 zwanger was maar dat het helaas een miskraam is geworden. Vervolgens zit je in januari in ronde 6 en ook in november zit je nog steeds in ronde 6?
Hoi, Wat ik niet snap is dat je in januari een berichtje schreef dat je al met je man 2 jaar bezig was wat helaas resulteerde in een miskraam en dat jullie nu samen weer opnieuw begonnen zijn. Dan denk ik je man staat hier achter anders had hij zelf wel voor voorbehoedsmiddelen gezorgd. En 2 jaar terug vond hij het geen probleem en nu wel? Wat is er veranderd? Is hij niet misschien heeeeeel bang dat het weer mis gaar en het zo af reageerd?
Ze is niet meer online geweest sinds eergisteren. Dus wie weet. Maar ik snap ook niet waarom je niet gewoon eerlijk zou zijn als je om advies vraagt
In januari 21 jaar, ronde 6 Paar dagen geleden 20 jaar, nog steeds ronde 6 Nu 24 jaar en ronde .. meer dan een jaar Een positief ingesteld mens denkt dan misschien typefoutjes? In januari geeft ze aan een jaar daarvoor een mk te hebben gehad na meer dan 2 jaar geprobeerd te hebben en er niet meer op terug wil kijken, vandaar misschien dat ze het in dit topic niet heeft genoemd? Als je verhaal klopt dan wil ik je een hele dikke digi knuffel geven! Wat een vreselijk nare situatie!! Ik zou zelf nooit een kindje weg laten halen, maar al helemaal niet voor iemand anders. Denk dat je daar dan veel spijt van gaat krijgen. Heb je hem duidelijk gemaakt hoe jij er zelf over denkt? Echt een bizarre reactie van hem! Als je verhaal niet klopt dan vraag ik me af waarom? Waarom niet eerlijk zijn, het verhaal verdraaien of verzinnen? Ten eerste spot je met vrouwen waarbij het lange proberen, de miskraam en nare situaties met hun man wel waarheid is. En ten tweede; dames hier nemen de moeite om jouw advies te geven, je te steunen en interesse in je te tonen voor iets wat half of niet waar is. Kunnen ze beter hun tijd besteden aan vrouwen op dit forum die het wel echt nodig hebben. Ik zie het vaker voorkomen op dit forum en snap het niet je kunt toch al zo anoniem zijn als je wilt, waarom dan verhalen verzinnen of verdraaien
Septembermom, misschien lezen wij anders hoor... maar ik lees dat ze in januari 2016. In ronde 6 zat NA de miskraam, die heeft ze dan dus gehad in juli 2015 En ten tijde van de miskraam was ze al 2 jaar bezig.. dan zou ze nu ruim 3 jaar bezig zijn..