Man twijfelt over kindje

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door komtgoedschat, 8 nov 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Septembermom

Septembermom Bekend lid

20 sep 2016
    796
    3
    18
    NULL
    NULL
    Hoi biny,

Nou niet dat het uitmaakt:) maar ze scheef dat ze na haar miskraam een half jaar heeft moeten verwerken en dat ze een half jaar niet bezig zijn geweest met zwanger worden dus vandaar dat ik schreef dat ze de miskraam een jaar daarvoor, al ergens in januari 2015, gehad zou moeten hebben en in januari 2016 in ronde 6 zat.

Totaal zou ze dan dus al wel langer bezig zijn dan drie jaar maargoed.. Om positief te blijven zou het kunnen dat ze de periode voor en van haar miskraam hier niet heeft genoemd om ze die periode achter haar wilde laten en daarom zegt dat ze ongeveer een jaar bezig is.

2. kirsten1988

kirsten1988 Bekend lid

5 feb 2011
    824
    0
    16
    Zoals ik hem las:
    In januari 2016 alweer een half jaar bezig na mk, na de mk eerst een half jaar gestopt dus mk was rond jan 2015. Mk was met 9 weken dus in dec. 2014 was ze voor het eerst zwanger na 25 rondes. 25 rondes is ongeveer 2 jaar makkelijk gezegd dus in 2012 al begonnen.
    Theoretisch zijn ze dus al 4 jaar bezig en mocht dit echt zo zijn dan is haar man nu een ongelofelijke hufter. Ik ben eerder bang dat ts aandacht wilde aangezien er nu ook geen reacties meer kopen.

Bijgevoegde bestanden:

3. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.068
    17.023
    113
    En dan was ze ook pas 16 toen ze begon.... of toch 20...... of toch 19......

Jep, bijzonder verhaal zo met al die wisselende feitjes :D

4. mamaL86

mamaL86 Actief lid

9 okt 2016
    347
    0
    0
    werk in de kinderopvang
    Limburg
    Heerlijk :D

5. Myhappyfamily

Myhappyfamily Fanatiek lid

28 okt 2016
    3.723
    1.218
    113
    Vrouw
    Benieuwd hoe het daar nu gaat. Hoe je man er nu over denkt

6. jster

jster Actief lid

23 nov 2015
    131
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja ben ook benieuwd

7. Bloempje01

Bloempje01 Fanatiek lid

10 dec 2012
    1.034
    418
    83
    Vrouw
    Je plaatst wel allemaal erg tegenstrijdige dingen. Op een post van begin dit jaar zeg je al dik 2 jaar bezig te zijn.. En nu hier weer n jaar? Hoop dat er ergens iets van waarheid in zit, als je zon verhaal als dit durft te verzinnen vind ik je echt niet goed bij je hoofd. Mischien tijd voor een bezoekje aan de psycholoog.

8. Aiseria

Aiseria Bekend lid

22 jul 2014
    876
    3
    16
    Sorry dat ik het zo zeg dames, maar de manier waarop hier om 'duidelijkheid' wordt gevraagd vind ik echt niet fatsoenlijk.

Ik zou als ik haar was zo beledigd zijn dat ik écht niet meer ging reageren op een stelletje betweters.

Om bijvoorbeeld de periode voor haar miskraam erbij te pakken vind ik echt triest. In haar oude post staat heel duidelijk dat ze die periode achter zich heeft willen laten omdat het al érg moeilijk was om er overheen te komen.
    Dan mag ze toch zelf weten of ze aangeeft een half jaar/jaar of hoe lang dan ook bezig te zijn.

Dat maakt het niet minder k*t als reactie van haar partner. Hoe lang je ook bezig bent, je flikt het niet om zodra jouw vrouw zwanger is geraakt te vragen of ze wel even abortus wil nemen. Dat is gewoon te erg voor woorden.

@Komtgoedschat: mocht je dit nog lezen. Ik wil jou veel sterkte wensen in de situatie en kies voor jouzelf en jóuw lijf. Ik ben erg bang dat je anders altijd spijt ervan zult houden, helemaal gezien jouw kleine sterretje in de hemel.

9. Septembermom

Septembermom Bekend lid

20 sep 2016
    796
    3
    18
    NULL
    NULL
    Ik ben ook benieuwd hoe het met je gaat?

10. Leraje

Leraje Fanatiek lid

19 apr 2013
    4.965
    2.790
    113
    Je gaat toch ook niet altijd alle details correct op internet zetten? Ik verander ook wel eens expres feiten om te voorkomen dat mensen kunnen raden dat ik het ben... of ik nou een broer heb of een zus, of ik nu twee maanden of zes maanden bezig ben, dat doet er weinig toe voor een specifieke vraag of probleemstelling toch.

11. bozoe

bozoe VIP lid

9 jul 2014
    5.479
    5.839
    113
    Ik vind het wel degelijk er mee te maken hebben. TS geeft aan dat haar vriend ineens niet meer wil en nu is ze zwanger. Als het om een ongelukje gaat is het nog enigzins te begrijpen dat haar vriend zo reageert, bij een half jaar proberen wordt het al gekker en bij meer dan 3 jaar bezig zijn met een kinderwens is het van de zotte dat haar vriend deze reactie geeft.

12. Cathelijne1986

Cathelijne1986 Niet meer actief

Precies!! Dus dan kunnen tegenstrijdigheden voorkomen. Ik vind sommige reacties ook echt heel erg lomp!

13. mamaL86

mamaL86 Actief lid

9 okt 2016
    347
    0
    0
    werk in de kinderopvang
    Limburg
    TS, hoe gaat het met je? En is je man al bijgedraaid?

Deel Deze Pagina