Ik herken dit niet als zwangerschapssymptomen. Pijnlijke ogen nooit last van gehad. Vermoeidheid vanaf een week of 8 en humeurigheid/last van hormonen pas met een week of 16. Hoeveel DPO ben je?
Ik werd pas moe rond een week of 6 tot week 10 En nu dan, omdat ik om de paar uur wakker word en niet meer in slaap kom. Humeurig ben ik nog niet geweest en brandende ogen ook niet gehad. Dus tja...of het echt zwangerschapssymptomen zijn is lastig te zeggen...het kan, kan ook niet, net zoals elk ander symptoom voor NOD eigenlijk
Ik herken het niet als symptoom maar je hoort/leest wel vaker dat vrouwen last krijgen van hun ogen en ineens geen lenzen meer kunnen verdragen bijvoorbeeld.
Ik was vreeeeeeselijk moe. Humeurig vooral bij eerste zwangerschap. Bij de tweede keer juist huilen bij alles, vreselijk emotioneel. Branderige ogen herken ik niet.
Dat had ik wel. Ik zag ook slechter. Na mijn miskramen duurde het ook een tijdje voor dit weer bijtrok. Schijnt normaal te zijn tijdens een zwangerschap.
Vandaag is het alweer een stuk minder. Symptomen schommelen heel erg en kan er dus niet echt wijs uit. Ik ga nergens van uit. Positieve wel is dat mn temp tot nu toe mooi hoog blijft maarja .. dan kan morgen ook ineens anders zijn. Ik ga ook duimen voor mezelf hihi