Bang om ongi te worden...

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door kwebbel1984, 27 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kwebbel1984

kwebbel1984 Fanatiek lid

30 okt 2012
    1.027
    0
    0
    Morgen moet ik denk ik ongi worden. Ik weet het niet zeker omdat ik geen ovu testen gebruik. Maar ik heb 2 weken geleden links krampen gehad wat ik vaker heb gehad bij de eisprong. Vrijdag kreeg ik wat ongi krampen dus dacht ja nu is het zover. Ik in de middag naar de wc had ik heel licht wat bruine afscheiding. Maar tot nu is de ongi nergens te vinden gelukkig... Maar ik ben nu erg zenuwachtig als ik maar een krampje voel. Erg verschikkelijk... Dacht echt dat er weer een maand naar de kl*te was. Vind het wachten nu wel lang duren bah. Ik wilde er helemaal niet meer zoveel mee bezig zijn en het lukte me aardig tot ik vrijdag dan ongi krampen kreeg...

2. almama

almama Lid

25 jan 2013
    43
    0
    0
    Breda
    Ik ken je gevoel! Heb nu al 2 negatieve testen in mijn handen gehad, dus ben er aardig zeker van dat het weer niet raak is, maar zolang ik nog niet ongesteld ben,is er nog hoop. Sterkte! Wachten duurt zooo lang!!

3. kwebbel1984

kwebbel1984 Fanatiek lid

30 okt 2012
    1.027
    0
    0
    Ja zolang ik niet ongi word maar ik ga nu bijna bij ieder krampje of steekje naar de wc. Wat ik dus niet wil en probeer niet te doen maar goed. Ik wil ook niet vroeg testen dus ik wacht zeker nog een paar dagen af maar het duurt idd zoooooooo lang.........

4. AnneChristine

AnneChristine Actief lid

12 nov 2012
    301
    0
    0
    Zuid Holland
    Hoi kwebbel, bij mij hetzelfde. Morgen NOD maar voel al krampjes en hoofdpijn, dus zal wel ongesteld worden. Ik ga elke keer naar de wc, maar niks.. Aargh. Als je morgen niet ongesteld wordt, ga je dan dinsdag testen? Ik wel.. Ik duim voor je!!

5. kwebbel1984

kwebbel1984 Fanatiek lid

30 okt 2012
    1.027
    0
    0
    Hoi AnneChristine, Ik ga dinsdag nog niet testen. Ik wil geen testen verspillen en zeker geen teleurstelling hebben. Ik probeer het tot vrijdag dan vol te houden. Ik heb net als vele anderen denk ik veel testen verspilt en teleurstellingen gehad dat ik daarom nu ook zo onzeker erover ben. We hebben ook maar 1x geklust 4 dagen voor de eisprong. Tenminste ik denk dat ik 'm 4 dagen erna heb gehad. Dus voor mijn gevoel kan het ook niet raak zijn maar hoop het natuurlijk wel dat ik een super zwemmertje aan boord heb gehad haha. Ik hoop voor jou ook dat je niet ongi word morgen en dat je dinsdag een posi test in handen hebt. Ik zal ook voor jou duimen!!!

Deel Deze Pagina