Man uit mn dromen.. helemaal van mn apropo!

Discussie in 'De lounge' gestart door LadyKikker, 7 aug 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LadyKikker

LadyKikker Fanatiek lid

12 feb 2012
    4.235
    1.891
    113
    Vrouw
    Vannacht gedroomd over een onbekende man en nu helemaal van mn apropo :)
    In mn droom helemaal in love.. was spannend en voelde me weer net 16 ;)

Kom mn bed uit met mn hoofd in de wolken en MOEST het even kwijt :D

Ook weleens gedroomd over een vriendje van vroeger, toen was ik ook zo in de war. Haha!

Herkennen jullie het? Of moet ik me zorgen maken om mn relatie ;)

2. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    geen zorgen maken joh :) Ik vind dit net zo iets als kijken naar een mooie acteur in een hele goede film. Zwijmel je ook lekker bij weg toch?

Ik had in mijn zwangerschappen ook zulke dromen, zullen vast wel wat met hormonen te maken hebben.

3. Insomniac

Insomniac Fanatiek lid

24 jan 2015
    1.841
    780
    113
    Virtueel assistent
    Gelderland
    Nee hoor geen zorgen! Mijn oma zei altijd: je mag best ergens anders honger (van) krijgen, als je maar naar huis gaat om te eten. Ik denk ook dat veel mensen dat op de een of andere manier eens meemaken in hun relatie.

Zelf ook in mijn zwangerschap gehad!

4. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

Ik ben het niet eens met bovenstaande reacties. Geen zorgen maken naar andere mannen kijken mag. Dat klopt idd zolang je er niet aankomt kan dat helemaal geen kwaad.

Ik vind dit alleen niet vallen onder kijken naar andere mannen. In je slaap verwerk je bepaalde zaken. Het is iets wat omhoog komt vanuit je onderbewustzijn. Ik heb dit ook gehad en betekende voor mij dat ik liefde en genegenheid miste. Ik zocht in mijn droom wat ik in het dagelijks leven niet had. Bij mij kwamen die dromen vooral als ik met mijn ex een echte rotdag had gehad.

Ik vind het echt een signaal dat je eens goed naar je relatie moet kijken, zeker als het vaker gebeurd. Ben je ergens ongelukkig over?

5. Regina88

Regina88 Niet meer actief

Oh die heerlijke dromen in de zwangerschap toch he.
    Elke droom die je hebt lijkt wel 50x heftiger aan te voelen, of het nu een liefdesdroom is of een vreselijke nachtmerrie.

Ik zou me geen zorgen maken ;)

6. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Tja, je kunt het ook zwaarder maken dan nodig hoor;)

7. Insomniac

Insomniac Fanatiek lid

24 jan 2015
    1.841
    780
    113
    Virtueel assistent
    Gelderland
    Je haalt me echt de woorden uit mijn mond!

8. jessi

jessi Fanatiek lid

15 mrt 2011
    2.304
    13
    38
    Vrouw
    thuis mama
    Tiel
    Ik had dat soort dromen ook tijdens mijn zwangerschap! Heerlijk door de hormonen dat was het enige leuke van de zwangerschap (oke na de baby dan)

9. Nanoe2

Nanoe2 Niet meer actief

Oh hier ook weleens gedroomd dat ik mn ex tegenkwam en weer helemaal verliefd op hem werd, een relatie aanging en het uit maakte met mn man.
    Nou, ik hoef echt niet naar mn relatie te kijken, want ik ben er voor de volle 100% achter dat mijn ex gewoon niet bij mij paste 😂
    Daarnaast de liefste man van de wereld ;)

Dromen zijn soms te grappig!

Ook weleens gedroomd, echt al jaren geleden toen we nog niet met kinderen bezig waren, dat ik zwanger was. Was een maand of 4 en werd echt wakker in de overtuiging dat ik echt zwanger was, duurde echt wel even voor ik realiseerde dat het een droom was :p

10. Logan

Logan Niet meer actief

Ehh.. Oke? Volgens mij staat ts nu bol van de hormonen en als ik naar mezelf kijk, ik droom de meest absurde dingen. Met mijn leven is niks mis hoor ;)

11. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Ik was denk ik 20 weken zwanger, en droomde dat ik meeliep met het Braziliaanse carnaval. Met mini- topje shakend met mijn borsten door Rotterdam. Er was vast van alles mis met mijn leven hahahahahaha.

12. Mackwek

Mackwek Actief lid

27 feb 2015
    443
    25
    28
    NULL
    NULL
    Heerlijk zulke zwijmeldromen. ;)

Ik heb alleen weleens ergens gelezen dat je niet kunt dromen over gezichten die je niet kent. Dus dat zou betekenen dat je deze heerlijke droomman al weleens ergens gezien moet hebben. Geen idee of het waar is hoor.

13. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    als je eens wist wat ik met vreemde mannen in mijn dromen allemaal uitgespookt heb haha maar mijn relatie zit prima. ach zijn maar dromen gelukkig haha

14. Sneeuwvlokjes

Sneeuwvlokjes Fanatiek lid

12 mrt 2014
    2.131
    1.210
    113
    Zaten ze los in het kippenhok? :)

15. Sneeuwvlokjes

Sneeuwvlokjes Fanatiek lid

12 mrt 2014
    2.131
    1.210
    113
    Ik hou van zulke dromen. Ben wel eens "verliefd" geweest op een acteur. Ik droomde ook vaak over hem, dat ie ook verliefd op mij was. Ik werd altijd met zo'n blij zwijmel gevoel wakker.
    En nee, er is niks mis met mijn relatie. Soms geven dit soort dingen juist weer een frisse impuls.

16. Hotsiflots

Hotsiflots Fanatiek lid

31 aug 2015
    1.539
    170
    63
    Full time mom
    Haha wou dat ik zulke fijne dromen had, ik heb alleen maar nachtmerries :-|

17. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Oh ja! Ze vlogen alle kanten op haha. En ik had een strakke billen!

18. Ik heb wel eens gedroomd dat mijn man vreemd ging. Woest werd ik wakker.
    Echt uren boos geweest (geen ruzie gemaakt maar voelde me zo boos) kon niet terug schakelen om te denken stel je niet aan.
    Heel raar bleef er even in hangen.

19. Me26

Me26 Fanatiek lid

29 sep 2012
    4.746
    719
    113
    Precies wat ik dacht. Je kunt ook problemen zoeken waar ze niet zijn.

20. Mississippi

Mississippi VIP lid

10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    Hahaha

Deel Deze Pagina