Ik merk vaak aan mn dromen wanneer ik rond eisprong zit haha en ben toch echt wel gelukkig in/met mn relatie. Wees blij dat hrt zo'n zwijmeldroom is en geen nachtmerrie
Hier altijd van die dromen richting mijn menstruatie en mijn eisprong. En idd tijdens de zwangerschappen ook heel extreem gehad. Heerlijk toch 😜
Wat een leuk topic haha! Ik merk dat ik meestal rondom mijn menstruatie van zo'n levendige actiedromen heb/krijg.. Dan lijken mijn dromen net speelfilms Als ik dan bijvoorbeeld vaak The Walking Dead heb gekeken, dan droom ik vaak dat ik bij die groep rondloop en als een stoere chick zombies af aan het slachten ben Super badass haha! Maar mijn dromen rondom mijn eisprong zijn dan weer.. ehm.. anders
Grappig,ik heb het ook gehad 2 weken geleden,ik was 3 dagen helemaal van slag. Wel een heerlijk gevoel en het heeft in mijn huidige relatie ook wel goed gedaan eigenlijk,het was net of ik weer een beetje wakker schudde
Droom al sinds begin van mijn zwangerschap elke nacht rare dingen.. de laatste weken onthoud ik ze nog wel eens maar helaas zijn ze 9 van de 10 keer niet heel leuk. Wordt soms zwetend wakker... Maar heb ook wel eens een droom gehad over een andere man hoor haha laatst nog. Maar ik maak mij absoluut geen zorgen over mijn relatie Was nog een bekende van tv ook dus agh haha
Sinda het starten van dit topic iedere nacht gek gedroomd en zo echt ook! Helaas niet van mooie mannen Geen nachtmerries maar zeker ook geen leuke dromen. Blij als ik wakker word. Moet bij het wakker worden echt even beseffen dat het een droom was.
Haha Betsy,en dan uiteindelijk heel diep in z'n ogen kijken en fluisteren; kleren uit,ik moet nu een kind van jou!!!!!
mmmmmh,ik doe het hoor..ben er gek genoeg voor Nee,toch maar niet,moet er dagelijks nog langs met vriend en kids,zal rare reacties en roddels geven...
Hier ook van die dromen hoor, en met regelmaat! maar dan over een jongen waar ik enorm verliefd op was op de middelbare school, haha! laatst heb ik hem opgezocht op facebook. Hij was wel veranderd, maar herkende de lach waar ik toendertijd zo verliefd op was geworden. Hij heeft een relatie en 2 kids. ik begrijp wel waarom zijn vrouw op hem gevallen is, hihi!
Ik heb pas precies hetzelfde gehad! Stapelverliefd op een volstrekt onbekende man in mijn droom 🙈 De volgende dag stond ik in de action en toen zag ik hem! Iemand die ik wel kende van gezicht, maar verder ook niet... Ik vond het zoiets raars! Heb er verder uiteraard niks mee gedaan, maar het was wel ehh.. bijzonder om mee te maken haha!
Och ik kan daar een dag later nog helemaal van wegzwijmelen 😁 Mijn man weet ook dat ik heel af en toe zo'n droom heb. Hij kan er wel om lachen haha.
Daar droom ik ook weleens over ja. Over ex vriendjes. Heb er ook 1 opgezocht toen, maar die was echt lelijk geworden! Zo blij dat ik t toen uit heb gemaakt