Man vaak van huis

Discussie in 'De lounge' gestart door boshen, 1 jul 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fawn

    Fawn Nieuw lid

    6 jun 2019
    4
    5
    3
    Ja snap ik hoor, was ook niet als aanval naar jou bedoeld hoor. Maar voordat iemand die zich al niet zo eenzaam voelt nog meer wordt afgebrand omdat die impulsief een kindje zou willen tegen eenzaamheid wilde ik even het feit dat ze al een paar jaar bezig is zwanger worden er bij halen.
     
  2. Spikkel19

    Spikkel19 VIP lid

    18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    edit: je bent al langer bezig met een kindje proberen te krijgen, maar is dat wel handig als je je zo eenzaam voelt? je vriend al nauwelijks thuis is?
    onderschat het niet meid, het is best zwaar hoor zeker de eerste periode
     
  3. Zonnebloem92

    Zonnebloem92 VIP lid

    4 dec 2012
    10.846
    4.212
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Ik zou een hond nemen.
     
    bozoe, Sado en DQueen vinden dit leuk.
  4. Suuster

    Suuster Fanatiek lid

    6 jan 2019
    1.206
    998
    113
    Vrouw
    Docent
    Zeeland
    No problem.. ik snap dat de eenzaamheid wel wat met je kan doen. Maar dan blijf ik er nog bij: je moet zelf gelukkig zijn voor je aan kinderen begint
     
  5. jessy77

    jessy77 VIP lid

    9 aug 2007
    8.604
    5.886
    113
    Ts ik denk dat je het heel anders bedoeld dan hoe je het hier uitlegt en dat je daarom verkeerd begrepen wordt. Begrip zul je hier dan ook niet vinden dus het topic laten sluiten is misschien het beste als je geen zin hebt om met de grond gelijk gemaakt te worden (wat ik heel goed zou begrijpen!).
     
    LolaBloem, djennes en KleineLai vinden dit leuk.
  6. Magnolia29

    Magnolia29 VIP lid

    30 nov 2015
    11.394
    23.009
    113
    Vrouw
    Mijn partner werkt op projectbasis vaak in het buitenland. Na de geboorte van onze dochter, ze was toen 3 weken oud, is hij 8 weken weg geweest. Konden iedere dag 10 minuten bellen, dat was het. Geloof me, dat is geen pretje en immens zwaar. Denk er nog eens goed over na, praat er met familie en vrienden over. Een kind 'neem' je niet om iets op te vullen wat er niet is, het wordt niet zo rooskleurig als dat je het je nu voorstelt.
     
    Ysabella en DQueen vinden dit leuk.
  7. Ysabella

    Ysabella VIP lid

    27 jan 2017
    8.888
    16.248
    113
    Dan hebben we het voor deze maand weer even gehad.
     
    Ella1988 vindt dit leuk.
  8. Nora001

    Nora001 Bekend lid

    22 jan 2019
    507
    303
    63
    Vrouw
    Ik snap je verlangen naar liefde en aanspraak. En de keuze is natuurlijk volledig aan jou en je man.
    Maar zelfs met partner veel thuis is het erg zwaar. Na 2,5 uur slaap (in totaal, niet aan één stuk), ongewassen en met kots op je T-shirt is je huilende baby toch niet zo schattig meer. En dan is het fijn, en soms echt noodzakelijk, om even af te wisselen en een momentje voor jezelf te nemen. En het wordt emotioneel nog moeilijker om een goede relatie te houden.
    Als je er toch voor wil gaan zou ik je adviseren om steun van familie en vrienden te regelen.
     
  9. Maslov

    Maslov Fanatiek lid

    11 apr 2019
    1.200
    3.395
    113
    Kijk, uiteindelijk zijn alle redenen om een kind te krijgen egoïstisch. Dus ik vind het een beetje schijnheilig als mensen je dat hier gaan verwijten.

    Maar wat wel nastrevenswaardig is, is je kind een moeder geven die voor haar geluk niet compleet afhankelijk van je is.
     
    suus1983, DQueen, Gewooniemand en 3 anderen vinden dit leuk.
  10. Vlinderbloem

    Vlinderbloem VIP lid

    27 mrt 2008
    8.123
    1.673
    113
    @boshen Als je kinderen krijgt moet jij HUN steun en toeverlaat zijn. Niet andersom. Voordat je zeker weet dat je dat kunt zijn, dat jullie dat sámen kunnen zijn, zou het niet eerlijk voor die kinderen zijn om ze te krijgen.
     
    suus1983 en Ysabella vinden dit leuk.
  11. Want2beAmom

    Want2beAmom Fanatiek lid

    9 feb 2018
    1.088
    668
    113
    Vrouw
    Als je het topic wil laten sluiten moet je altijd @Beheer even taggen.
     
  12. Beheer

    Beheer Administrator
    Medewerker

    11 feb 2005
    16.126
    2.853
    113
    Op verzoek van @boshen gesloten.
     

Deel Deze Pagina