Mijn man viel ook opeens in slaap. Sukkelde zelfs in slaap als er visite was (pre corona). Wij moesten er soms om lachen en maakte er wel grapjes over, want wievalt er nu met visite op de bank in slaap. Toch maar naar de huisarts. Na bloedprikken bleek hij de ziekte van pheiffer te hebben. Daar kun je echt doodmoe van zijn. Dus ik zou toch maar langs de huisarts gaan om bloed te prikken.
B12 is dan toch ook een handige? Of speelt dat meer bij vrouwen dan bij mannen? (lijkt mij niet mja laatste keer bloedonderzoek dat ik heb laten doen bij mezelf is euhm...20 jaar geleden ) Wil m t hele basisriedeltje laten doen, bloeddruk, cholesterol, bloedonderzoek op vitamine/mineralen en evt pfeifer. En overleggen over dat snurken/apneu. Vannacht naast m gelegen (wij slapen doorgaans apart ivm de ploegendiensten) hij heeft inderdaad ademstops, nouja pauzes zeg maar. Tot t niveautje dat je m schop wilt geven maar dat dan net niet meer nodig is. Hij komt nooit bij de huisarts, dus dan mag t wel eens een keertje. Wil graag nog een paar jaartjes langer met m doen.
Wil je man ook de medische molen in? Bloedonderzoek is zeker logisch, maar ik mis een beetje hoe hij hier in staat?