Vandaag vieren mijn jongste 2 hun verjaardag. C had rolschaatsen gekregen bij de bristol vandaan, deze had ik zo'n 2 maanden geleden gehaald. Nu maken we de verpakking open en er zit er maar 1 in. Kind verdrietig natuurlijk.. Maar heb de prijs met streepjescode er al afgehaald. Zou ik teruggaan? En zou ik evengoed een nieuwe meekrijgen?
Sowieso teruggaan, wie weet hebben zij al 2 maanden een enkele rolschaats rondslingeren maar weten ze niet wie de ander heeft. Als dat het geval is, zul je de tweede rolschaats waarschijnlijk gewoon meekrijgen. Anders hangt het maar net van hun welwillendheid af, jij kunt immers niet bewijzen dat je ze daar gekocht hebt. Misschien bankafschrift meenemen?
Even offtopic: Alvast gefeliciteerd met je kids, hopelijk hebben ze een leuke verjaardag! Wij gaan het 7 december vieren, hij wordt de 10e ook 4. Hebben jouw kids ook zo'n zin in school, hier vind hij het wennen geweldig en kan wachten tot hij echt mag. Nu on topic. Ik zou teruggaan en het hele verhaal zo uitleggen, nee heb je, ja kun je krijgen. Ik zou er wel sterk rekening mee houden dat je mogelijk nieuwe moet gaan kopen...
Dank jullie wel! We zijn saampjes teruggeweest. En kregen zonder problemen de andere mee 😜 Ja ze vinden het heerlijk! En ik ook haha. 4 dec gaan ze voor het echte, dus een hele dag.