Man van huis voor werk

Discussie in 'Mama en gezin' gestart door Baileyy, 25 mrt 2024.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamameer

    mamameer VIP lid

    21 jan 2014
    7.732
    4.117
    113
    nou mijn partner is deze week vanaf afgelopen zaterdag t/m donderdag weg.
    pff t valt me deze keer ook even flink tegen. allerlei dingen die de kinderen voor school hebben waar ik dingen voor moet regelen. schoolvoetbal, minikoningsspelen, studiedag.
    Bepaalde kleding/spullen/fiets etc die ze aan of mee moeten op bepaalde dagen.
    Sporten van de oudste wat vandaag ook niet gaat lukken omdat dat met mijn werktijden niet uitkomt.
    kleding wassen, huis schoonmaken, zelf sporten, gaat deze week allemaal even op een lager pitje gebeuren....
    gister hadden ze alweer ruzie met elkaar, liepen ook nog tegen elkaar op en nu heeft er 1 een blauw oog en zaten ze de hele dag om de ipad te zeuren, alleen maar druk en stom te doen....

    En ook de drukte op mijn werk, veel te doen, veel dingen oplossen, alles kost veel energie vandaag.
    waar ik nu dus ook even ontwijkend gedrag aan vertoon door op het forum te zitten ;)
    want mijn hoofd zit even vol.

    ik ben blij dat ik de week van 6-10 mei vrij heb. want ik zelf ben ook helemaal gaar. zal misschien ook de tijd van de maand zijn dat het even tegenvalt... hahaha maar ik dacht ik deel het hier ook even.

    en nu.... wat ik naar man stuur als hij vraagt hoe gaat het bij jullie.... "gaat allemaal goed hier hoor" "de jongens zijn lief" "alles gaat lukken met school voetbal etc"....
    mijn man is dus zo'n man waarbij alles op rolletjes loopt thuis als hij er niet is......:D;)
     
    Zxcvb vindt dit leuk.
  2. Zxcvb

    Zxcvb VIP lid

    13 dec 2019
    10.821
    12.439
    113
    Vrouw
    Ah mede door jou denkt de man van ts dat het bij iedereen prima gaat:roflmao:
    Maar ja het is ook zo wat om een hele klaagzang op te hangen terwijl hij je toch niet kan helpen.... Maar vertel je het later dan wel? Want dat zou wel zo eerlijk zijn natuurlijk. Je man mag best weten dat het helemaal niet meevalt dit keer.
     
    mamameer vindt dit leuk.
  3. mamameer

    mamameer VIP lid

    21 jan 2014
    7.732
    4.117
    113
    ja ik vertel het wel als hij er weer is, misschien vanavond al wel! Haha! En ik probeer ook altijd te vragen of hij het niet net voor school vakanties wil weggaan, omdat dit zoals nu ook weer vaak hele drukke weken zijn. Maar deze keer kon het even niet anders…
    Hij ziet vrijdag ook wel dat het huis nog niet schoon is, en er nog voldoende was ligt

    achja komt allemaal wel goed. Soms is het gewoon even doorbijten, blijven ademen, en de genoege nemen met wat wel lukt op een dag!
     
    masami en Zxcvb vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina