Het is moeilijk om in zo'n situatie de juiste woorden te vinden. Gecondoleerd. Moge je lieve kinderen een beetje als troost kunnen dienen voor het dragen van dit verdriet. Veel sterkte
onwijs veel sterkte en kracht en moed wens ik jou je kinderen en andere familieleden en dierbaren toe met dit verlies!
Woorden schieten te kort voor dit onvoorstelbare verdriet. Ik wens je ontzettend veel sterkte! Liefs Happybest
Wat verschrikkelijk om te lezen heb er geen woorden voor Heel veel sterkte in deze zwaar moeilijke periode...
Gecondoleerd meis heel veel sterkte voor jou, je gezinnetje, familie en vrienden! Dikke knuffel van ons
Wat een vreselijk verlies, ik wens jou en je kindjes alle kracht toe om dit verlies een plekje te kunnen geven.
gecondoleerd mamaatje kids en fam heel veel sterkte gewenst in deze zeer moeilijke tyd! groetjes krullie
Jee bij jou volgen geboorte en dood wel erg snel op elkaar...wat een dubbele gevoelens moet dit geven! Je schrijft nog wel zo mooi 'we zijn compleet' en dat wordt dit gezinsgeluk zo ruw verstoord... Uit de grond van mijn hart condoleer ik je met dit grote verlies... Dat je je man terug moge zien in je kinderen want in hen leeft een deel van hem voor altijd voort... Sterkte meid. Ik wens je veel steun uit je omgeving toe. Liefs, Dreamer