Heel veel sterkte toegewenst van mij. Ik wens je alle sterkte toe die je op dit moment kunt gebruiken. Ik steek ook thuis een kaarsje aan voor jullie!
Gecondoleerd met het verlies van je man en jullie papa! Heel erg veel sterkte in deze moeilijke tijd! Ik heb er geen woorden voor!
heel veel sterkte en liefde toegewenst.. het leven is niet altijd even eerlijk !.. 5 hele dikke knuffels aan jullie allemaal en sterkte..!... x x x x x
Wat een verschrikkelijk nieuws Nathalie. Ik wens je alle sterkte en kracht toe die nodig is om verder te gaan. Heel veel liefs voor jou en je 5 lieve schatjes. Dikke knuffel, MissQ, NOD augustus.
verschrikkelijk nieuws. gecondoleerd en sterkte dikke knuffel voor jou, je kinderen en voor iedereen die hem lief is. bianca
vreselijk ik heb er geen andere woorden voor. Heel veel sterkte voor jou en je kindjes en jullie andere dierbaren. simi
Lieve Nathalie, ik wil jou, jullie kindjes en de rest van de familie en vrienden ontzettend veel sterkte en kracht toewensen met het verwerken van dit grote verlies. Hele dikke knuffel... Liefs SimplyMe
met een brok in mn keel en tranen in mn ogen lees ik het bericht.. verschrikkelijk! Heeellll veel kracht en moed voor jou, je 5 kinderen en natuurlijk allen andere vrienden en bekenden om je heen. gecondoleerd