Wil jou en je kinderen en familie heel veel sterkte wensen in deze moeilijk tijd....... Weet zelf hoe het is om je partner te verliezen na zo'n oneerlijke strijd en wat voor emoties en gevoelens op je afkomen.... Gooi alles er uit.... krop niets op...... Nogmaals heel veel sterkte.... Dikke knuffel, Ramona
lieve nathalie en kinderen wens jullie heel veel sterkte toe in deze moeilijke tijd en de tijd die nog komen gaat! Liefs Madelinde
Heel veel sterkte! 'Denk aan mij, Niet in tijden van pijn en verdriet, Denk aan mij, In de stralende zon, Hoe ik was, Toen ik alles nog kon...'
Lieve Nathalie en kinderen, Gecondoleerd.......... Heel veel sterkte en kracht wens ik jullie met het verwerken van dit grote verlies. Tamara.
Nathalie ik wens je nogmaals heel veel sterkte en hoop dat jij dit met je positieve instelling, samen met je kinderen kunt verwerken.
Wat een vreselijk nieuws zeg...ben er stil van..wil jullie heel, heel veel moed en doorzettingsvermogen toewensen!
Veel fijne herinneringen verzachten onze smart Voorgoed uit ons midden voor altijd in ons hart Veeel sterkte.
Weet niet goed wat ik moet zeggen....maar vind het echt heel erg! Gecondoleerd....en heel veel sterkte in deze moeilijke tijd.
Lieve Natalie en kids, ik wens jullie heel veel sterkte de komende tijd. Mijn gedachten zullen bij jullie zijn. Gecondoleerd.
wat vreselijk voor je, heel veel sterkte en moge jij en je kinderen en dierbaren moed en kracht vinden voor het verwerken van dit immense verlies gecondoleerd