Lieve Nathalie en familie, Wat een vreselijk bericht! Ik wil jullie enorm veel sterkte toewensen voor de komende tijd en vooral ook voor de tijd die daarna komt. Weet dat er altijd mensen voor je klaar zullen staan, ook nadat het 'normale' leventje weer begint. Heel veel sterkte, Liefs, Josien
Lieve Nathalie en familie, Ook ik wil jullie onwijs veel sterkte wensen. Dit word een zware tijd voor jullie, hopelijk hebben jullie veel steun aan vrienden en familie en put je ook een beetje hoop uit de berichtjes van hier. Heel veel sterkte de aankomende tijd! Groetjes Debby
Nathalie, gecondoleerd met dit verlies. Heel veel sterkte toegewenst in deze moeilijke periode. Leonie
Omdat er liefde is bestaat er geen voorbij In alle eeuwigheid ben jij..... Lieve Nathalie, kids en familie, Gecondoleerd en veel sterkte voor de komende tijd.
wat een vreselijk nieuws. gecondoleerd met het verlies en heel veel sterkte voor jou en je kindje toegewenst. woorden schieten echt te kort! voor altijd uit het oog maar voor altijd in het hart! Hele dikke knuffelxx
Wat vreselijk. Gecondoleerd met dit grote verlies en veel sterkte voor nu en de komende tijd. Liefs Hummel.
Nathalie, Ik wil jou en je kinderen heel veel sterkte wensen. Ik hoop dat jullie samen sterk blijven staan en je man een hele mooie plaats in jullie leven kunnen geven. Ik hoop dat jullie veel lieve mensen om jullie heen hebben waar je af en toe op terug kunt vallen. Het leven gaat straks voor iedereen gewoon weer door, maar voor jullie blijft het voorlopig stil staan. We denken aan jullie... Coen, Mayke en Lynn
Nathalie, ook hier even een berichtje. Gecondoleerd met dit verlies. Ik wens jou en de jouwen alle sterkte toe om dit een plaats te gaan geven. Groeten, Yvonne
Lieve Nathalie & kids.. Heel veel sterkte en gecondoleerd met het verlies van je man en jullie papa..