Wat een ontzettend naar bericht. Heel veel sterkte voor jou, je kinderen en de rest van de familie! Gecondoleerd
Hee meiske, Ik wil jou en je gezinnetje en de rest van je familie heel erg veel sterkte wensen met dit verschrikkelijke verlies... Liefs
Nathalie, woorden schieten tekort, toch wil ik je heel veel sterkte en kracht schenken in deze moeilijke en verdrietige tijd... Free-Willy
Ik heb het al op Hyves gezet, maar nogmaals heel veel sterkte Nathalie en kindjes.... Verschrikkelijk dat hij er niet meer is..
gecondoleerd. ik zit hier met tranen in mn ogen. mijn man en ik wensen jou en je familie heel veel sterkte. we leven met jullie mee. veel liefs en een dikke knuffel doris, john en alyssa
gecondoleerd, dit is echt verschrikkelijk. Wij wensen jullie heel veel steun toe........ knuffel van Maartje & Tayo
Vreselijk................................. Ik wens jou, je kinderen en familie ontzettend veel sterkte de komende tijd.
lieve lieve Nathalie Dit is niet eerlijk,nooit ,voor niemand niet. Je wist wat er ging komen maar als het dan zover is, is het onverdragelijk. Fijn dat je bij hem was maar ook weer zo moeilijk. Meis, heel heel veel sterkte voor jullie allemaal liefs
Er zijn geen woorden voor.. Ergens daarboven is een mooi ster, een stralende ster, die op jou en jullie kinderen neerkijkt.. Heel veel sterkte gewenst met dit onmens grote verlies...
gecondoleerd wat een verscrikkelijk nieuws ik hoop dat jij en je kinderen de kracht mogen vinden om hier door te komen. veel liefs
hoi ook vanaf hier gecondoleerd met het verlies en sterkte met het verwerken van dit hele erge verdriet