Lieve Nahalie, Gecondoleerd met dit grote verlies. Ik wens jou en de kids veel kracht in deze moeilijke tijd. Sometimes god calls his angels to soon. Liefs Wendy
hoi liverds en weer slaat de verbazing toe 31 pagina's écht meiden (en mannen natuurlijk) jullie weten niet half hoe goed dat voelt, om dat medeleven ook en vooral van jullie te krijgen, zwangerschapspagina is al vanaf het begin niet een gewoon forum geweest het is een forum waar lief en leed word gedeelt, waarin je meeleeft met een ander ongeacht wat voor huidskleur of nationaliteit men heeft, ik kan altijd bij de April 2008 mama's terecht waar ik al vanaf het begin mee schrijf ondanks dat nagéamo een maart kindje is ben ik een aprilmama gebleven lieverds heel erg bedankt voor alles dikke knuffel nathalie
Gecondoleerd meid, en ik wens jou je familie en kindjes heel veel sterkte toe in deze moeilijke tijd! Liefs Linda
Ik wil je ook heel erg veel sterkte en kracht toewensen met dit enorme verlies. Ben net mijn vader verloren door diezelfde rotziekte. Het is een strijd die je niet kan winnen, je bent blij dat hij niet meer hoeft te strijden, hoe moeilijk het ook is. Je kunt iemand nooit missen, nu niet en over een x aantal jaar ook niet, maar in gedachten is hij altijd bij je. Rust nu maar uit, je hebt je strijd gestreden. Wie kan begrijpen wat je hebt geleden. Wie kan voelen wat je de laatste weken hebt doorstaan. Rust nu maar uit. Heel erg veel sterkte..... gr patje.
woorden schieten hier echt te kort... gecondoleerd met dit inmense verlies en heel veel sterkte gewenst!
lieve nathalie, Mounia wenst je ook erg veel sterkte in deze moeilijke periode wegens verhuizing heeft ze geen internet
Wat een verschrikkelijk bericht. Gecondoleerd met jullie verlies en heel veel sterkte in deze moeilijke tijd.
Pfoeh! Wat te zeggen... Ik heb gewoon geen wororden... Wat ik ook zal zeggen, het zal nooit de pijn wegnemen en het verdriet. Toch wil ik iedereen sterkte wensen!
Laat me één zijn met degenen Die ik lief heb, weet dat zij Als ze uit het oog vedwenen Tastbaar blijven diep in mij Gecondoleerd met het verlies van je man en de vader van je kinderen. Ik wens jullie heel veel sterkte, met z'n 6-jes en beide families, niet alleen de komende tijd, maar ook later, als er eens een dip komt... *brand een kaarsje voor jullie*
Soms zou je gisteren over willen doen, om vandaag beter te kunnen begrijpen.. Sons zou je gisteren willen overslaan, om niet te hoeven denken.. En soms zou je willen, dat gisteren nooit ophielp Omdat t vandaag zo donker is.... heel veel sterkte en kracht om dit moeilijke verlies te kunnen dragen... liefs tamara
Wat verschrikkelijk nieuws is dit.gecondeleerd en heel veel sterkte voor nu maar ook voor de toekomst. Vlindertje,mama van Djordy* en Megan
lieve Nathalie, Ik wil jou en je gezin heel veel sterkte wensen voor nu en vooral de toekomst. Gecondoleerd met dit grote verlies. Zoals je zelf ook al schreef ik zie mijn man terug in mijn kinderen, ik hoop dat je daar veel kracht uit kan halen. Fijn dat je veel steun hebt aan deze site, ik herken het, wij zijn ruim 3 maanden geleden ons kindje plotseling verloren en heb toen en nu nog steeds veel steun gekregen op zw.pagina. Niemand kan de pijn en het verdriet wegnemen maar weet dat we er altijd voor je zijn...... liefs spirit
o wat erg zeg... geen woorden voor alleen heel veel sterkte voor jou, je lieve kindjes en rest van familie en vrienden!