Wat een vreselijk verlies. Ik hoop met heel mijn hart dat jullie de kracht kunnen vinden om door te gaan. Dikke kus Nynke
Lieve Nathalie en familie, Wat een verschrikkelijk nieuws. Je mannetje heeft zo hard gestreden. Ik hoop dat hij nu rust en geen pijn meer heeft. Vanuit de hemel zal hij over jullie allen waken. Heel veel kracht om dit zware verlies te verwerken. Liefs Senn
Liefste Nathalie en familie, Ik wens jou en je familie veel sterkte om door deze moeilijke periode te gaan. Dikke kus Stephanie
Wat een verschrikkelijk verdrietig nieuws... Heel veel sterkte samen met je kindjes Nathalie! Liefs Tink
Lieve Nathalie, Bedankt voor je lieve reactie terug. Ik had zo gauw de link niet gelegd, met wie je nu was, maar na je reactie en je banner gezien te hebben, wist ik ook weer wie je nou bent... Ik wist er echt niets vanaf, vind het zo oneerlijk allemaal.. Wil je nogmaals heel veel sterkte wensen met dit onmens grote verlies.. Je bent een sterke vrouw Nathalie! Hele dikke knuf van mij
Lieve Nathalie & familie, Heel Veel Sterte in deze moeilijke tijd! Ik zal aan je denken en leef met je mee! Liefs MamaNona
Wat een vreselijk nieuws. Ik wens haar, haar kinderen en de familie alle sterkte toe met dit enorme verlies.
Wat een vreselijk nieuws Een ongelijke strijd en zo zwaar... Ik wens je ontzettend veel sterkte en alle kracht en rust toe die je maar nodig hebt. Ook voor je kinderen die hun papa zullen moeten missen. Er zijn geen woorden voor.. Gecondoleerd met dit vreselijke verlies. Ichtus (feb mama 2008)
Wat een vreselijk bericht! Barstte spontaan in huilen uit! GECONDOLEERD en HEEL VEEL STERKTE! Liefs Marjo
Gecondoleerd met dit verlies. heel veel sterkte toegewenst aan jou, je kindjes en de rest van de familie
Bij deze wil ik ook mijn oprechte medeleven geven. Ik wens jullie veel strekte bij de verwerking van dit verlies. Mijn gedachten zullen bij jullie zijn. Juud