"gecondoleerd" Ik wil jou en je kinderen, en je fam heel veel kracht en sterkte toewensen, met dit grote verlies. Liefs Marion
wat een verschrikkelijk bericht woorden schieten tekort.... Heel veel sterkte voor jou en je kinderen
Nathalie ik heb het hele verhaal nog eens doorgelezen, en meid wat heb ik een respect voor jou! je bent zo sterk! wij bij de aprilmama's wisten dat Angelo's toestand niet best was en hebben gespeculeerd toen hij naar zn moeder vertrok wat de reden kon zijn... Nooit hadden wij gelijk willen hebben met onze gedachten.. helaas is het toch gebeurd Verder wil ik je dit nog even meegeven: Vindt troost in onze woorden, ook al kun je ze niet horen. Weet dat we aan je denken, In deze zware tijd.
Geondoleerd met dit Verlies Nathalie. Moge hij als een sterretje aan de hemel over jou, je kinderen en de familie waken. Heel veel sterkte toegewenst.
verschrikkelijk gecondoleert met dit vreselijke verlies en ik wens jou en je kinderen alle krach toe.. ik zal een kaarsje branden sterkte mandy
Wat is het soms toch oneerlijk in de wereld. Heel veel sterkte en kracht toegewenst voor jullie allen. Ik hoop dat jullie veel steun aan elkaar zullen hebben. pacific