Hier word je wel stil van. Ongelooflijk dat zoiets kan gebeuren. Gecondoleerd en heel veel sterkte voor jou, je kinderen en je familie.
hey meis oh wat erg is dit zeg, gecondoleerd en veel sterkte met deze moeilijke tijd. dit is toch de ergste nachtmerrie dat je maar hebben kan. liefs susanne
Gecondoleerd en heel veel sterkte met je 5 kindjes. Ik hoop dat zij je de troost kunnen bieden die je nu zo hard nodig hebt! Liefs, Duveldraakje
Wat een verschrikkelijk bericht. Heel veel sterkte toegewenst voor jou, je kindjes en de rest van de familie. Hopelijk vinden jullie troost bij elkaar.
Jeetje wat heftig zeg. Ik heb er geen woorden voor..... Heel veel sterkte en ik hoop dat jullie de kracht kunnen vinden om straks het leven weer op te pakken.
Ik las dit vanmorgen, vlak voordat ik naar mijn werk moest. Ik heb er de hele dag met een vreselijk misselijk gevoel aan zitten denken. Ik ken jullie niet eens persoonlijk, maar lees wel vaak de berichten van mamaatjevan5. Ik vind het echt verschrikkelijk erg dat dit is gebeurd. Het is oneerlijk, en niet te bevatten. Heel erg gecondoleerd, ik hoop dat je je door deze enorm moeilijke tijd heen kunt slaan. Ontzettend veel sterkte, samen met je kindjes!
Mamaatjevan5, kinderen en familie, heel veel sterkte met dit grote verlies. Ik wil jullie veel kracht wensen om hier mee om te gaan. Denk aan jullie Veel liefs Melanie en Sam
Hier zijn geen woorden voor. Ik wens jullie heel erg veel sterkte met het verwerken van dit grote verlies.
Wat een verschrikkelijk nieuws zeg. Gecondoleerd en veel sterkte in deze moeilijke tijd. Groetjes femke