Gecondoleerd.... Heel veel sterkte en kracht toegewenst in deze zo verschrikkelijk moeilijke periode,voor jou, jullie kinderen en de familie.
Jeetje meid, hier word ik ijskoud van! Wat ontzettend erg voor jou en je prachtige kindjes. Ik vind dat je op een heel mooie manier omgaat met dit verlies, met de overtuiging dat jouw liefie ervoor gaat zorgen dat al die vlinderkindjes hier vele broertjes en zusjes gaan krijgen. Fijn dat dat enigszins een troost voor je kan zijn. Ook al is hij er niet meer, hij zal voortleven in je kindjes, ik hoop dat je hem nog vaak terug zult zien in jullie kindjes! Heel veel sterkte de komende tijd, ik hoop dat jullie hem donderdag een mooi afscheid kunnen geven. Liefs, Setteke
heel veel sterkte en kacht toegewenst in deze moeilijke tijd. ook hier brand een kaarsje voor jullie!
Lieve Nathalie en familie, Ik ken jullie niet maar wil jullie toch condoleren met dit verschrikkelijke verlies. Heel veel kracht, sterkte en moed toegewenst voor de komende tijd. Ik bid voor jullie.. Veel liefs, Bloem
Lieve Nathalie en familie Mijn innige deelneming! Wat een ontzettend verdriet dat dit is gebeurd. Ik wens jullie alle sterkte de komende tijd. Noor