hoi lieverds @patje jeetje meid ik weet niet of jij dat gevoel ook heb maar overal om me heen hoor ik deze vreselijke rotziektenaar boven komen sterkte meid jij ook heel veel sterkte toegewenst @tirtilisko bedankt dat je het hebt doorgegeven je kunt tegen mounia zeggen bedankt voor haar berichtje @spirit bedankt lieverd ik heb het verhaal van je prachtige zoon nick* gelezen en zijn foto gezien mooi manneke met een mooie bos haar @angela (mobielfreak) ik dacht al volgens mij heb je nog niet door dat ik het ben vandaar mijn berichtje dank je lieverd nogmaals @oomisscoo dat klopt ook wij hebben hier thuis gespeculeerd en zagen hem zienderogend achteruit gaan in 1 maand tijd dat ging heel hard ineens, dus ergens voelde wij ook dat het niet lang meer zou duren maar ondanks dat je je voorbereid op wat komen gaat kan je je hier nooit op voorbereiden de klap komt evengoed dank je lieverd jij en alle andere aprilmama's mijn maatjes @lyst bedankt lieverd hoop dat je de positieve dingen van mij leest haha (grapje tussendoor moet kunnen) bedankt voor je berichtje @mieni bedankt voor je berichtje ik ga dit opschrijven zodat mijn dochter dit voor kan lezen aan haar papa zo mooi vind ik het dank je @setteke Angélo wist en weet hoe ontzettend ik meeleef met alle vlindermama's denk dat de vlindermama's dat zelf ook ondertussen wel weten, dus mijn allergrootste wens is geluk voor hun ik heb 5 gezonde kinderen ik gun jullie allemaal een gezond en vooral levend kindje en ik weet heel zeker dat Angélo mijn wensen daarin zal verhoren dank je nogmaals allemaal bedankt voor jullie berichtjes, écht het doet me heel erg goed vind het zoo lief van jullie dat ik het ook aan mijn moeder heb laten zien dat jullie dit voor mij gedaan hebben ik kan onmogelijk op iedereen reageren sommige heb ik op gereageerd maar dat wil absoluut niet betekenen dat de rest van de berichtjes niets voor mij betekenen integendeel ook die berichten doen mij goed en brengen weer een beetje licht aan het eind van de tunnen veel liefs nathalie
Lieve Nathalie, heel veel sterkte met jullie verlies, het spijt me heel erg voor jullie. Ook wil ik jullie voor vandaag heel veel sterkte wensen met de uitvaart en het gedag zeggen, geef hem nog maar een dikke kus.
@mamaatje, ja het is echt vreselijk,, ik hoor het echt heel erg veel om me heen. Gister nog bij de teambespreking van de handbal, een moeder van een teamgenoot is nu ook zo ziek en bij haar zal het ( hoop ik) ook niet lang meer duren, pppff dan heb ik het wel weer ff moeilijk hoor. Maar goed dat mag ook. En dat geldt voor jou ook he meid! Huil gerust waar anderen bij zitten, krop het niet op. Veel sterkte meis! liefs patje.
gecondoleerd met het verlies van je man en de vader van je kinderen. hou je sterk en geef je niet verloren. mvg sassie
Nathalie, Gecondoleerd met het verlies van je man en papa voor je kinderen. Heel veel sterkte toegewenst. Ik ken je niet persoonlijk maar toch raakt het me heel erg en zit ik hier met tranen lopend over mijn wangen achter de laptop...pfff...nogmaals sterkte. Karin