Hey nathalie, Ik wil je vandaag ook erg veel sterkte wensen. Er zijn geen woorden voor een zieke van wie je weet, hij red het niet. Je streelt zijn wang,je ziet zijn ogen je bent bevangen voor verdriet. Toch ben je dankbaar voor zijn einde dat na zoveel moedig strijden kwam. Omdat het niet alleen zijn leven maar ook zijn lijden nam. Veel liefs, Monique
Waarom al dat vechten Waarom al die pijn Je wilde hier niet weg je wilde bij jouw vrouw en kinderen zijn De strijd was oneerlijk en geheel niet terecht Je wilde graag verder maar verloor dit gevecht. van ons ook gecondoleert en veel sterkte met het verlies van u man en de papa van uw kinderen daarom dit klein gedichtje! veeeeeeeeeeeel sterkte toe gewenst en aan de kinderen en famelie met dit pijnelijke verlies vriendelijke groeten van sabrina en het gezin
Wat een afschuwelijk confronterend bericht op dit forum zeg.. Weet niet zo goed hoe ik hier op moet reageren. Ik sluit me maar bij de rest aan door je heel veel sterkte te wensen. Liefs..
Ieders nachtmerrie en jullie overkomt het, zo oneerlijk! Heel veel sterkte toegewenst in deze zeer moeilijke tijd.
Ook al ken ik jullie niet, werd ik diep geraakt door dit bericht.... Ik wens jullie heel veel sterkte toe in deze moeilijke tijd.