Ik weet gewoon niet hoe ik moet reageren. Alleen, ontzettend veel sterkte in deze donkere periode. Groet, Wendy
hou vast aan de herinnering en laat je leiden door de sterren in een donkere nacht wees niet bang voor de tranen ze vertellen aan hen die ze zien als woorden blijven steken hoe bijzonder hij voor jullie was gecondoleerd
@patje sterkte meid het is niet niets weet helaas hoe het werkt met deze rotziekte 2 dagen voor Angélo is overleden is de vrouw van mijn vader ook aan de ziekte overleden pfff sterkte @marbo bedankt lief van je ik heb gelukkig zowel mijn familie en Angélo zijn familie naast me staan we delen dit verdriet ook écht samen en dat is mooi, de kinderen worden overal bij betrokken en vragen worden beantwoord op de eerlijkste manier die mogenlijk is bedankt voor je website zodra ik er aan toe ben zal ik hem bekijken @esjuh die gevoelens kan ik gelukkig heel goed uiten alle gevoelens komen op ze tijd voorbij heel gek ene moment zit je ontzettend te huilen om vervolgens door je huilen heen in de lach te schieten, dan ben je weer ontzet en denk je goh hij is er écht écht niet meer gewoon niet meer dat is heel raar en soms zoo onwerkelijk @jent bedankt voor je gedichtje dat je dit met mij wilde delen het klopt ook écht ik geloof dat ook dank je @isra bedankt lieverd ik ben altijd een krachtig persoon geweest, maar heb natuurlijk nog wel gevoel en ben ook nog mens gelukkig hoor ik probeer dit op de voor mij en mijn kinderen best mogelijke manier te verwerken en het een plekje te geven en komt een tijd dat deze nare tijden vervagen en ik de gelukkige tijden met Angélo voor me zie, ik kan niet wachten tot die dag écht waar @blusvrouw het klopt heel erg aan de ene kant wil je dat iemand wat doet je hele lichaam zegt help hem dan hij moet lucht hebben, hij moet ademen, terwijl je roept schat ga maar het is goed verlos jezelf van de pijn ga maar en tegelijk denk je weer niet gaat alsjeblieft laat mij en de kinderen niet alleen het is zoo dubbel @mamasabrina bedankt een gedichtje naar waarheid Angélo wilde niet écht niet dood hij wilde hier blijven bij ons zijn kinderen hij wilde dolgraag later opa worden maar hij verloor de strijd dank je @laatje ik begrijp je bericht omdat dit toch iets is wat niemand wilt niet eens wilt horen het zijn je angsten, en soms worden die angsten werkelijkheid toch bedankt voor je berichtje @poezj ook jij heel erg bedankt voor je gedichtje lief van je vandaag was een zeer moeilijke en emotionele dag, een dag van officieel afscheid hoe raar dat ook is, nog 1 keer een aanraking, nog 1 keer zien maar het klopt niet hij is het niet voor mijn gevoel, hij voelt niet hetzelfde hij ziet er niet hetzelfde uit begin te twijfelen of hij het wél is maar hij is het wél Wat ik wel heel vreemd vond is toen hij net overleden was stond zijn gezicht in strijdstand, nu stond hij rustig en vredig hij zag er prachtig uit in zijn Trouwpak die hij eigenlijk morgen op onze bruiloft aan zou moeten hebben Alisjha heeft meegeholpen de deksel op de kist te doen en heeft de schroeven aangedraaid dat was voor haar heel emotioneel en raar dag papa nu ben je écht weg morgen is de crematie en dan is deze week alweer bijna voorbij een week van huilen lachen, boos zijn, verbaasd zijn, alles voel je tegelijkertijd bedankt allemaal nogmaals ik vind dit zoo lief van jullie al deze berichten ga ik uitprinten voor de kinderen zij gaan een papabox maken met herrineringen van papa van begin tot eind erin dit wil ik ze ook graag meegeven en zal dit voor ze bewaren veel liefs nathalie
heel veel sterkte! hoop voor je dat je je er morgen een beetje doorheen kan slaan met je kindjes. vind het een heel erg verdrietig bericht. ik kan je niet maar zal morgen aan je denken.en weet zeker dat dat heel veel met mij doen van het forum. hoop dat je die kracht mag ontvangen van ons allemaal. nogmaals heel veel sterkte morgen.
Onlangs hebben wij mijn vriend zn stiefvader op 43 jarige leeftijd moeten laten gaan... Heb er geen woorden voor verder... Ontzettend veel sterkte gewenst de komende tijd!
hoi mama van 5, Wat een bericht zeg. Vind het moeilijk om de juiste woorden te vinden om hier te schrijven. Ik hoop gewoon dat je de komende tijd veel steun krijgt van je naasten vrienden en familie. En niet alleen nu, maar ook verder in de toekomst. Van mij ook heel veel sterkte gewenst... Liefs Anne
Ik lees het allemaal met tranen in mijn ogen. Ik snap precies wat je bedoelt. Mijn vader overleed 22 juni aan longkanker en het gevoel is heel dubbel. Je wilt hem niet laten gaan en tegelijkertijd weet je dat hij dan eindelijk rust vindt. Nogmaals heeeel veel sterkte voor jou en je kinderen.