Gebroken vliezen

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Baby Love, 22 feb 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Baby Love

Baby Love Fanatiek lid

25 aug 2014
    1.113
    0
    36
    Afgelopen donderdagnacht zijn mijn vliezen gebroken bij 29+5 wkn.
    Uiteraard gingen gelijk alle toeters en bellen af, longrijping, remmers, ab-kuur etc.
    Vrijdagavond had ik contracties waar baby op dipte maar uiteindelijk is mijn buik helemaal rustig geworden door de remmers.

Vandaag krijg ik de laatst dosis en vanavond is het dus uitgewerkt.

Wie heeft ervaring, is de bevalling toen direct begonnen of mocht je uiteindelijk in thuismonitoring? Hoe lang is het uiteindelijk nog blijven zitten?

Bedankt voor de reacties

2. Baby Love

Baby Love Fanatiek lid

25 aug 2014
    1.113
    0
    36
    Zit met mijn telefoon op forum, sorry voor de typfouten, zie ook al fout in onderwerp..

3. Jori

Jori Bekend lid

6 nov 2012
    864
    0
    16
    Oohh meid ik heb geen ervaring maar volgens mij kan je baby soms nog wel een paar dagen/weken blijven zitten.

Ik hoop dat jouw baby nog even op zijn plekje blijft zitten!!! Heel veel succes en sterkte!

4. Ramona80

Ramona80 Actief lid

19 okt 2014
    210
    0
    0
    Geen gebroken vliezen, maar wel ontsluiting en uitpuilende vliezen met 24 weken. Ook contracties te zien op het ctg. Ook ik kreeg remmers en ab en proluton. Hier werd m'n buik steeds onrustig met afbouwen van de remmers. Dus weer terug naar Max dosis.
    Daar heb ik het de ene zwangerschap 3 wekeb mee gered en de volgende 8 wekeb.
    Naast mij lag een vrouw, die had vanaf 30 weken gebroken vliezen, uiteindelijk is ze met 38 weken ingeleid. Het kan dus wel.
    Masr naar huis mag je met gebroken vliezen niet.
    Heel veel sterkte.

5. Baby Love

Baby Love Fanatiek lid

25 aug 2014
    1.113
    0
    36
    Dank voor je reactie,
    Jij hebt lang remmers gekregen dan! Wat fijn dat dat mocht! Al zijn alsnog te vroeg geboren!