Haha Jezus zeg, echt niets beters te doen? Niet dat het jou ook maar iets aangaat, maar vanwege drukte werk ik nu tijdelijk vier dagen. Misschien over een maand weer drie. Maar wat probeer je nu te bewijzen? Maar ben wel klaar met jou eigenlijk. Fijne avond nog. Misschien kun je nog wat boeiende dingen in m’n geschiedenis vinden? Heb jij ook weer een avond gevuld.
Pff wat een gedoe zeg. Wat maakt het nou uit hoe @Boommm het regelt en doet? Het werkt voor hun dus is dat prima toch?
Vindt het heel knap als jullie ervoor gaan!! Hier zou het niet eens onderwerp van de dag worden. Is een dikke vette nee. Man wil het liefst zo veel als mogelijk lekker thuis zijn, gaat daarom over een tijdje ook dankbaar gebruik maken van het ouderschapsverlof die zn baas aanbied.
Wat een ontzettend leuke kans voor je man! Ik zou het direct doen! Wie weet krijgt hij zo'n kans nooit meer en dus later spijt. Mijn man is zo'n 4-6 keer per jaar een midweek of lang weekend weg naar het buitenland, niet voor zijn werk trouwens. De kinderen en ik vinden het altijd prima, sterker nog soms loopt het makkelijker dan met mijn man. Dit zijn natuurlijk maar wel enkele dagen, dus dat zal anders zijn dan een paar weken, maar dan nog ik zou het doen.
@julia80 lekker belangrijk.... Ja, zij heeft een au pair. Ze geeft daarover uitleg. Lekker belangrijk of ze 3/4/5 dagen werkt. Ze is jou, en de rest (waaronder ik zelf), geen enkele toelichting of verantwoording verschuldigd.
@julia80 in het dagelijks leven ben jij inspector gadget? Vind het vrij kansloos waar je mee bezig bent en vraag me ook af waar je op uit bent?
Nergens voor nodig om Zo agressief te worden. Ts. Als het eerdere werkbezoek van drie weken je goed afging dan zou ik zeggen dat jullie het wel gaan redden en dat dit een mooie kans is!!
Mijn hemel, haha Bedankt voor alle adviezen, man geeft aan dat het werk hem (tijdelijk) erg leuk lijkt ! Ik denk dat dat t belangrijkste is, hij heeft geen haast en het bedrijf ook niet dus we gaan er nog eens overna denken
De enige die (passief) agressief reageert ben jij door oude topics naar boven te halen. En volgens mij hebben inmiddels genoeg mensen gezegd dat jij je vervelend gedraagt en niet boommm.
Ts ik zou het persoonlijk niet doen. Om de dood simpele reden dat ik niet getrouwd ben met een man om hem bijna niet te zien. Maar dat is heel persoonlijk en alleen jullie kunnen daar een goede keus in maken. Een schoonmaakster en goede oppas gaan het je wel een stuk makkelijker maken. Succes!
Fijn dat jullie even de tijd krijgen om er over na te denken, succes met de keuze maken. Het lijkt mij een hele mooie kans voor je man.
Ik vind het ook niet zo nodig om @julia80 zo aan te vallen met zn allen. Zonder in de geschiedenis te duiken had ik al hetzelfde opgemerkt. Nee niemand is hier verantwoording schuldig, al heb je 5 dagen oppas om zelf de hele dag te netflixen, dat moet je zelf weten. Maar het gaat hier om een topic waarin iemand er de hele week alleen voor gaat staan en boommm reageert dat dat bij haar ook overdag zo is. Maar als je een dag meer oppas hebt dan dat je werkt scheelt die ene dag toch enorm denk ik in het opladen. En in topics over werk of oppas heb jij @Boommm vaak gezegd dat je meer dagen oppas hebt dan dat je werkt, dat is vast geen typfout. Dat maakt toch ook helemaal niks uit, maar het is wel heel anders met 4 dagen een aupair dan er echt compleet alleen voor zijn zoals bij ts. En als je 4 kinderen in 4 jaar tijd kringt ben je natuurlijk wel veel zwanger, dus als ze een dag meer werkt wanneer je zwanger bent dan is dat nog best vaak Ik denk dat Julia dat duidelijk wilde maken. Er wordt overigens veel vaker in iemands geschiedenis gezocht dus daar hoeven we nu niet allemaal spastisch over te doen, of maakt het soms uit bij wie je dat doet?
Volgens mij ben ik vrij duidelijk geweest in m’n afgelopen berichten. Ik ga het niet nóg een keer herhalen. Ik heb nergens gezegd dat de situatie van TS en mij vergelijkbaar is. Wel dat ik doordeweeks alles zelf doe met de kinderen. Je kan daarvan vinden wat je wil, maar het duurde even voordat ik daar handigheid in had en die tips wilde ik delen met TS. Is er nooit van gekomen omdat er vervolgens een ontzettende, niet boeiende discussie starte over hoeveel ik wel of niet werk. En niet elke zwangerschap heeft ze een dag extra gewerkt maar fijn dat je je er ook even mee bemoeid. Misschien kunnen we nu gewoon terug naar het topic van ts?
Mijn vader was en is nog steeds altijd in het buitenland aan het werk. Soms wel 3 maanden. Mijn moeder deed alles alleen en volgde daarnaast ook nog een opleiding en ging daarna ook werken. Wij als kinderen vonden het niet erg, natuurlijk misten we hem wel maar waren ook niet anders gewend. Als hij thuis was had hij ook echt allle tijd voor ons! En dat zijn de mooiste momenten die ik mij kan herrineren, het was echt één groot feest. Mijn man is een ware workaholic, om het geld hoeft hij het niet te doen maar toch draait hij 5 werkdagen en vaak ook nog een dienst in het weekend en soms ook dubbele diensten. Hij geniet hier van, en ik red het naast mijn 3 dagen werk prima met de kinderen en in huis. Nu moet ik eerlijk zeggen dat ik een huishoudster heb dat scheelt wel hoor. Mijn man gaat september naar het buitenland om te kijken wat de mogelijkheden voor ons daar zijn. Dit gaat hij samen met een collega doen, hij dan ook een paar maanden weg zijn. En als het echt wat word, zullen ik en de kinderen pas 1,5 jaar later echt mee gaan verhuizen. Ik voorzie daar momenteel geen problemen in, in de tijd dat hij dus niet veel thuis zal zijn en ik met de kinderen ook regelmatig daarheen zal reizen. Ik vind het belangrijk dat we beide onze dromen kunnen najagen en daarmee dit na onze kinderen ook kunnen uitdragen.
Ach, wat @julia80 doet is gewoon iemand te kakken zetten. Niets meer en niets minder en totaal onnodig. Vind het niet meer dan normaal dat mensen hier over vallen.