Man veel in buitenland werk

Discussie in 'De lounge' gestart door Tweekids, 31 jan 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tuc

tuc Niet meer actief

Tja dat is wel met meer discussies hier he;)

Biny vindt dit leuk.
  2. Betsy

Betsy Niet meer actief

Dat klopt maar dat betekent toch niet dat het niet gezegd mag worden.

3. Zonnebloem92

Zonnebloem92 VIP lid

4 dec 2012
    10.846
    4.213
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Dat is niet te kakken zetten hoor, er viel haar iets op ten opzichte van de reacties van boommm in andere topics en dat gaf ze aan.

tuc, julia80 en Biny vinden dit leuk.
  4. Phloxx

Phloxx Niet meer actief

Ik denk dat je je goed moet realiseren dat het totaal niet vergelijkbaar is met een man die doordeweeks laat thuis is. Een man die in het buitenland is kan geen vrij nemen als een kind ziek is of in de nacht bijspringen bijvoorbeeld. En het huishouden etc moet je dus ook helemaal alleen organiseren die weken, terwijl een man met een standaardbaan in het weekend thuis is. Dus dat is totaal anders :) Ik denk dat als je het jezelf zo makkelijk mogelijk maakt met bijv boodschappen thuis laten bezorgen en een huishoudster het wel te doen is. Alleen met een baby op komst lijkt het mij wel extra pittig voor jou en jouw man.

Blijdorp en tuc vinden dit leuk.
  5. Betsy

Betsy Niet meer actief

Maar het was heel anders geweest als ze het gewoon gevraagd had in plaats van linkjes naar oude topics te plaatsen. "Goh Boom ik las laatst dat jij expres een dag meer opvang had dan je werkte om wat tijd voor jezelf te hebben. Is dat verandert dan?"

Volgens mij ging het vooral om de manier waarop. Althans dat vond ik erg kinderachtig. Kan natuurlijk niet voor @Boommm spreken.

Blijdorp en Popidepi vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina