@Maybe, had je net een privebericht gestuurd. Wil niet dat er allemaal dingen van mijn man op het internet blijven zwerven. Maar dan moeten ze elkaar wel kennen als ze rond dezelfde tijd bij de bravo compangie hebben gezeten. Kun je mij eens zijn naam in een prive bericht sturen? Dan kan ik het mijn man even vragen als ik hem spreek. Als amv'er heb je het inderdaad een stuk beter bij uitzendingen. Mijn man is precies op tijd weggegaan bij de bravo, anders had hij ook op uitzending met ze gemoeten en ze waren een van de eersten daar toen. En dat was inderdaad geen pretje! Wat voor werk doe jij bij de verzekeringsmaatschappij? administratief? Wat leuk een jongen en een meisje! Voel je je een beetje goed? @Jubbos, wat is vredespeel precies? is dat een eenheid ofzo? Wat vervelend dat jullie elkaar zo weinig zien de laatste tijd! Hoelang staat jullie huis te koop?en waar wonen jullie nu ongeveer? en waar willen jullie gaan wonen? dichter bij de kazerne? Ik zie dat je een zoon van 2 jaar hebt...hoe vind hij het dat papa veel weg is? Ik werk als woonbegeleidster in de psychiaterie/verslavingszorg. Ik werk 4 ochtenden per week. Die ochtenden gaat mijn dochter naar het kdv. Onze dochter is nu 2 en half en is echt een bijdehante tante! Ben 5 augustus uitgerekend en we krijgen nog een dochter.
consider, kazerne heet zo dacht ik, volgens mij in de buurt van venray (luchdoelartellerie) wel van de landmacht niet van de luchtmacht, Hiervoor was mijn man niet op de kazerne, hij heeft een tijd als tussenoplossing voor de start van de kms, wat echt 2 jr heeft geduurd in het midden van het land gewerkt bij onderdeel dchr, was dur erg veel thuis. Wil ook niet te specifiek zijn ivm anonimiteit. Geen idee dus hoe zoonlief het gaat vinden, vandaag was het wel de hele dag papa, we zullen het zien. Wonen dus ook in het midden van het land, huis staat bijna jaar te koop, laatst weer eens een kijker gehad heb dus weer een btje hoop. Willen dichterbij familie gaan wonen ivm oppas en dan kan mijn man straks heen en weer reizen en hoeft hij niet intern of misschien wel intern maar 1a2 keer naar huis ofzo. maybe, wat leuk een 2ling, maar hoe pittig joh straks alleen. Hoe ga je het doen, blijf je werken?
@ Jubbos ik wil wel graag blijven werken, maar dan 2 of 3 dagen in de week. Ik moet eerst mijn verlof maar even halen. Ik wil tot 6 weken van te voren blijven werken maar de gyn had al aangegeven dat ze dacht dat dat neit ging lukken omdat vrouwen die zwanger zijn van een tweeling er bijna altijd eerder uit gaan. Maar ik zal haar wel laten zien dat ik het wel kan haha. Ik wil echt niet zolang thuis zitten en niets doen, ik ga me dan hartstikke vervelen, dus ik doe er alles aan om rustig aan te doen maar wel gewoon 4 dagen te blijven werken. En werk jij ook nog?
@Jubbos, wat vervelend dat jullie huis al een jaar te koop staat. Het is echt moeilijk hé in deze tijd om je huis te verkopen! Hopelijk hebben de vorige kijkers interesse. In de buurt van familie wonen is inderdaad erg handig, zeker met kinderen. Er is ons ook wel eens gevraagd waarom we niet dichter bij de kazerne gaan wonen. Maar daar hebben we totaal geen familie en kennen we geen mens. Ik vind het wel fijn om mensen in de buurt te hebben waar je op terug kan vallen. Het hele leven draait natuurlijk niet om mijn man zijn werk! Ik hoop voor je dat je zoon snel gewend is dat papa minder thuis is. Onze dochter weet eigenlijk niet beter dan dat papa alleen in de weekenden thuis is. Door de week spreekt ze hem bijna elke dag wel even over de telefoon en soms webcammen we even. Als hij 4 weken vakantie heeft gehad vind ze het meestal wel raar dat hij er niet meer is, maar ze pakt het gewone ritme weer snel op. Kinderen zijn wat dat betreft best flexibel. @Maybe, Ik zal zo even je privebericht lezen. Een tweeling zwangerschap is niet niks meid! Denk in iedergeval om jezelf en om je kindjes, je hoeft niemand iets te bewijzen. Ik heb net een week verlof, maar als ik heel erg eerlijk ben had ik eigenlijk beter eerder kunnen stoppen. Ik heb een erg ijzer te kort en voel me zo moe en slap, en dat is echt lastig als je 5 dagen in de week alleen bent met een peuter meisje. De vk had me ook al aangeraden te stoppen. Maar ik wilde het persee tot aan mijn verlof vol houden. En nu heb ik nog minder energie. Gelukkig is de babykamer al klaar. Pffff heb echt slecht geslapen vannacht! Had zo'n last van maagzuur! Zelfs de Rennies hielpen niks. Vanochtend met veel moeite mezelf en me dochter gedoucht en haar naar het kdv gebracht. Snel wat boodschapjes gedaan en heb net de hele keuken uitgesopt. Pffff wat een werk zeg....leuk hoor een grote keuken, maar het soppen is minder. Ik haal me dochter over een half uurtje weer op, kan ze even haar middag dutje doen en voor de rest van de middag hebben we geen plannen. Vanavond komt even een vriendin op visite. Wat zijn jullie plannen voor vandaag?