Hebben jullie je man verast dat je zwanger bent . En hoe hebben jullie dat gedaan Ik zie zoveel leuks op Google. Ben benieuwd hoe jullie dat hebben gedaan
Ik heb mijn man niet verrast.. Ik heb hem gewoon de test in zijn handen gegeven omdat ik het niet kon geloven,, en bij de eerste de test midden in de nacht gedaan ik kon er niet van slapen.. Hij was niet blij dat ik hem wakker maakte haha.. Zag laatst iets leuks een fotoshoot en dan allebei een bordje met tekst erop eerst tekst naar de camera toe en dan na mekaar toe echt leuk idee!
Nope, ik ben naar de zolder gegaan waar vriend zijn atelier heeft. Ik heb hem met tranen in mijn ogen de test laten zien. Was al een hele verrassing op zich want diezelfde dag kwamen we terug van de gyn, soort uitslag gesprek en besloten om nog een half jaar te wachten voor de MMM in te gaan omdat alles goed leek op het eerste gezicht. Was dus ook zo, duurde alleen heel wat langer
Verassen gaat wat ver Hier deed ik een testje om even te checken dat hij echt negatief was; maar hij knalde juist! Man had de hele dag allemaal dingen op het werk en ik moest dus wachten tot hij thuis kwam rond 21u... toen hij me zag, wist hij het al door mijn blik Bij de tweede deed ik ook even een testje voor de zekerheid, eigenlijk hetzelfde als bij de eerste. Man stond op dat moment de oudste aan te kleden. 'Euh... zie jij hier ook een streepje??' En ja, hij zag 'm Dus niet echt enorm geplande verrassingen....
Ik heb altijd gewoon samen met mijn man getest. Dat wil zeggen: het plassen deed ik liever wel alleen, haha. Maar we wachtten samen op de uitslag.
Ja hier wel verrast. Had een klein cadeautje voor hem gekocht. Romper met sokjes. En de positieve test. Alleen toen hij het cadeautje zag liggen had hij het al geraden.
Haha ik wilde ook reageren met; ik zou je man niet verassen maar verrassen, is veel leuker Hier geen tips, heb elke keer gewoon met m'n vriend getest.
Ik ben ook benieuwd! Als er ooit nog een kindje komt zou ik mijn man ook graag willen verrassen. De vorige keer heb ik hem gewoon de test getoond, gevraagd of hij ook een streepje zag. Achteraf gezien had ik het toch graag ietsje specialer gemaakt.