kro: Blootgewoon

Discussion in 'Films, televisie en nieuws' started by Athina, Aug 7, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Athina

Athina VIP lid

Oct 31, 2007
    23,853
    3,367
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    hallo allemaal!

zijn er mensen die dit toevallig gisteren gezien hebben ? Ik heb het begin wel gemist, maar vond het verder een erg mooie aflevering zeg.
    Mooi gefilmd en in elkaar gezet ook allemaal. En prachtige foto's! Met name de foto's met het vuur en de stellingen vond ik erg mooi. De mijnwerkers vond ik wat te donker, hoewel de winnende foto van de 2 mannen wel erg gaaf was :) !
    Ook de foto's van de aflevering ervoor - van de kapsters vond ik erg mooi, maar dat had ook wel te maken met de scene waarin ze alles neergezet hadden.

Van te voren nog een stuk van de Reunie gekeken... ook van de kro viel me op.. Ze hebben eigenlijk best veel mooie uitzendingen.. :)

2. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

Ik heb het gisteren niet gezien, maar de vorige keer wel en ik vind het een leuk programma. Ga zo denk ik maar even uitzendinggemist bekijken ;)

3. MamaEsther

MamaEsther Fanatiek lid

Oct 24, 2006
    1,535
    0
    0
    Pompbediende/Shopmedewerkster
    Laag Soeren
    Ik had er nog nooit van gehoord, maar ik kreeg toevallig net een mailtje van mijn oom dat mijn nichtjes ook meedoen! Zij komen in de uitzending van de 27e en hopen hiermee geld bij elkaar te sprokkelen voor de KWF Kankerbestrijding....... Afgelopen 11 april is hun moeder (mijn tante dus) overleden aan de gevolgen van deze verschrikkelijke ziekte..... Zij was slechts 56 jaar jong. Ze hoopte dat wij met zijn allen de KWF bleven steunen, zodat er betere medicijnen worden gevonden waardoor anderen haar lot bespaard zou blijven. Wij als familie dragen daar met zijn allen een steentje aan bij (ook via andere wegen), maar zeker mijn nichtjes doen erg hun best. Petje af voor hen!!! En ik ga Bloot Gewoon dus ook zeker kijken!!

4. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

Sep 16, 2008
    16,607
    7
    38
    Mars
    Ik heb het niet gezien maar vind het wel mooi dat mensen uit de kleren willen voor een goed doel. Had toevallig op rtl boulevard gezien hoe of wat.
    Ik zelf zou het nooit doen, ook niet voor een goed doel, maar ik hecht gewoon veel privacy aan mijn lichaam.:)

@mamaesther jeetje wat jong 56 jaar!!! :(

5. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Waarom moeten mensen uit de kleren voor een goed doel? Vind het te belachelijk voor woorden. En het is nog wel een katholieke omroep.

Vind het goed dat ze iets voor een goed doel doen, maar uit de kleren?

6. BellaLuna

BellaLuna Niet meer actief

De uitzendingen zijn overigens terug te kijken op www.uitzendinggemist.nl

Ik vind het wel een 'mooi' programma. Je ziet geen geslachtsdelen oid, dus opzich is het vrij netjes allemaal.

7. butterfly83

butterfly83 Fanatiek lid

Feb 14, 2008
    2,047
    46
    48
    friesland
    Ik vind het ook een super mooi programma, en wees eerlijk als ze een sponsorloop zouden doen voor het goede doel zou geen kip kijken! Deze mensen hebben er echt iets voor over en dat vind ik nou net zo mooi!

8. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

Wat maakt dat nou uit, als je op die manier meer geld binnen kunt krijgen en de mensen die er aan mee werken hebben er geen problemen mee dan is het toch alleen maar mooi mee genomen ..

Zie het punt niet zo hoor ..

9. MamaEsther

MamaEsther Fanatiek lid

Oct 24, 2006
    1,535
    0
    0
    Pompbediende/Shopmedewerkster
    Laag Soeren
    amen!

10. Vlinderbloem

Vlinderbloem VIP lid

Mar 27, 2008
    8,128
    1,682
    113
    Eens met Klingel.

11. Lafo

Lafo VIP lid

Jun 27, 2007
    7,460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Ja helemaal mee eens en als je er niet tegen kan kijk je niet, die keuze maak je zelf.

12. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

Jan 9, 2007
    3,072
    0
    0
    cal center medewerkster
    ik moet ook eerlijk bekennen dat ik het zelf niet durf ben te onzeker over mijn lichaam maar vind het tof dat mensen dit willen doen voor een goed doel zo wordt er tenminste veel en over gesproken iedereen heeft het er over en dat is denk ik toch het consept zoveel mogelijk mensen bereiken

petje af voor deze mensen die meedoen en ik vind het een leuk programma om naar te kijken

13. Athina

Athina VIP lid

Oct 31, 2007
    23,853
    3,367
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    zouden jullie overigens een kalender kopen of, als je hem cadeau zou krijgen, zou je hem dan ophangen?

Ik zou hem zeker ophangen als ik hem zou krijgen en ik zou hem ook wel willen kopen, ware het niet, dat je tegenwoordig zelf ook erg mooie (foto)kalenders kan maken. Dus wat dat zelf kopen betreft twijfel ik, maar mogelijk bestel ik hem in een impulsieve bui toch ineens :)

14. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

Jan 9, 2007
    3,072
    0
    0
    cal center medewerkster
    ik wil de kalender wel gaan kopen voor het goede doel ik zal de kalender niet snel kado doen

15. Athina

Athina VIP lid

Oct 31, 2007
    23,853
    3,367
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    Indrukwekkende aflevering! Ik vond de foto's van de vrouwen eigenlijk wel mooier, maar dat kwam misschien door de sfeer.

De 2 mannenfoto's die gewonnen hebben waren eigenlijk gelijk de enige 2 mooie van hun serie, maarja, dat waren wel toppers zeg! Echt supergaaf!
    Ik vond de rest van hun fotoserie vooral iets te... bedekkend zeg maar. Niet natuurlijk meer, doordat ze het naakte zo overduidelijk verborgen...

Bij de damesfoto's vond ik de foto op de schommel echt prachtig. Precies wat de jury zei: Het plezier straalt er zo vanaf, dat je naar haar gezicht getrokken wordt en dat ziet, en pas daarna verder gaat kijken. Erg mooi. Jammer dat de foto's verder veelal van grote afstand genomen zijn. Iets te veel nadruk op de omgeving in plaats van op de personen.

Wat vonden jullie ervan deze week?

16. mik2sept

mik2sept Fanatiek lid

Jun 19, 2006
    1,271
    0
    0
    Ik vond ook alleen de 2 winnende foto's mooi van hun serie. vooral die met de spiegel...
    Bij de rest vond ik de sfeer erom heen niet zo mooi.

de dames foto's vond ik best confronterend voor de vrouwn, maar de fotograaf had het zo mooi op beeld gezet.

17. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

Jan 9, 2007
    3,072
    0
    0
    cal center medewerkster
    ik vond de foto's van de dames ook beter mooier en mischien wel confronterend waardoor ik ze beter vond. Heel knap hoor om je zo te laten zien respect voor die dames.

de mannenfoto die gewonnen heeft zijn ook mooi ik vind die met de slang heel mooi de ogen van hem

gr miriam

18. Athina

Athina VIP lid

Oct 31, 2007
    23,853
    3,367
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    Zijn er nog mensen die de laatste aflevering gezien hebben? Wat vonden jullie van de 2 foto's/groepen die alsnog op de kalender mochten?

19. marloes80

marloes80 VIP lid

Aug 6, 2006
    22,024
    901
    113
    vond de laatste 2 wel mooi. Zeker die van de Amazones, net een schilderij... en daarbij ook wat een LEF hebben die vrouwen. Vond het ook super dat hun 'tegenstanders', het rugby team zo veel gedaan heeft voor de amazones

20. Athina

Athina VIP lid

Oct 31, 2007
    23,853
    3,367
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    ja was wel terecht he, dat zij op de kalender kwamen... Ik had alleen liever een andere foto gezien... nr 16 die is zo stralend :)
    KRO-Blootgewoon - De Amazones fotoalbum

Voor een kalender foto vind ik de winnende afbeelding eigenlijk te klein als het ware. Dit zou je als groot schilderij van 1 meter bij 1.50 in een grote ruimte moeten hangen :)

Ik vond het trouwens wederom vrij emotioneel om allemaal te zien, maar misschien ligt dat aan mezelf ;) ik ben moe en voel me niet zo lekker haha, dan komt alles wat meer 'aan' .

Share This Page