nieuwe vorm van ivf.

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door babyhope, 20 jan 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
  2. Hilly1980

Hilly1980 VIP lid

23 jun 2014
    7.299
    6
    38
    ik snap het artikel niet.... IVF niet beschikbaar voor mensen met een smalle beurs? het zit gewoon in het basispakket :(

3. StrayCat

StrayCat Fanatiek lid

2 jul 2014
    1.298
    4
    38
    Dacht ik ook al. Maar dit is in Groot Brittannië dat ze het doen. Misschien geld het voor daar wel dat het voor veel vrouwen onbetaalbaar is.

4. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    Tja, slechts 3.. en als je die 3 bijvoorbeeld al nodig hebt gehad bij 1 kindje, dan houd het daarna op?
    En volgens mij wordt er ook gedoeld op wereldwijd.

5. Hilly1980

Hilly1980 VIP lid

23 jun 2014
    7.299
    6
    38
    Nope. Na een kindje staat de teller weer op 0 en heb je weer 3 pogingen.

Het artikel is gewoon slecht geschreven door iemand zonder enige kennis van het onderwerp.

6. Berte

Berte VIP lid

24 feb 2011
    7.028
    3.840
    113
    Vrouw
    Thuis
    'More natural' AneVivo IVF could boost babies' success rate | Daily Mail Online

Zover ik het begrijp hebben ze een speciale capsule ontworpen, waarin de reeds verkregen eicellen en het sperma worden geplaatst. De capsule is poreus, waardoor het ontstane embryo direct van het optimale klimaat van de baarmoeder kan profiteren, ipv afhankelijk te zijn van het artificiële klimaat van een reageerbuis. Na een dag wordt de capsule weer uit de baarmoeder gehaald en wordt de embryo met de beste kansen geselecteerd voor de terugplaatsing.

Kosten 800 pond extra, bovenop de gebruikelijke kosten van IVF.

Mijn mening: enige kennis over het onderwerp is waarschijnlijk bij de Nederlandse schrijver niet aanwezig.

Misschien is het wat voor stellen bij wie de bevruchting lukt, maar waarbij de embryo's de terugplaatsing niet halen (kan ik mij als leek voorstellen).

Maar zoals met alle nieuwe technieken, zal deze techniek, denk ik, ook wel voorlopig niet in Nederland beschikbaar zijn.

Deel Deze Pagina