Vrouw van 66 krijgt drieling - Buitenland - Telegraaf.nl [24 uur actueel, ook mobiel] [buitenland] Sorry hoor, maar het lijkt wel of de wereld steeds gekker wordt. Hoe kan je als arts/kliniek hier in hemelsnaam aan mee werken?
Dit vind ik echt gestoord! Artsen zijn trots op dat ze de records verbreken en denken niet na of het wel zo goed is voor moeder en kind. Die andere vrouw ligt op het sterfbed door de bevalling, prettig voor het kindje, dat nooit zijn of haar moeder heeft leren kennen. Ik vind het heel goed dat de technieken er zijn maar dan wel voor vrouwen tot een jaar of 40. Gewoon de leeftijd waarop een vrouw nog een kindje kan krijgen, maar toch geen 70 jaar!
Volgens mij begint dit een nieuwe rage te worden. Ik lees dde laatste tijd niks anders dan dit soort verhalen. Een paar jaar terug hoorde je veel over tiener moeders maar nu zijn het bejaarde moeders. En van die doktoren vind ik het helemaal stom dat ze hieraan meewerken.
dit is de nieuwe trent. wat wij doen is verkeerd. Voor onze 60ste een kind op de wereld willen zetten. Snap niet hoe we dat in ons hoofd kunnen halen zeg. Jeetje wat een verhalen weer, slaat echt nergens op. Idiote artsen
Zag je ook dat de 70jarige moeder nu in dr sterfbed ligt? Is na dr bevalling nooit meer opgeknapt. Belachelijk toch moet niet kunnen dit!!
Ooh belachelijk!!! Niet te geloven.... Waar zijn ze mee bezig joh.. De artsen zijn ape trots, nou ik zal ze is even laten zien wat ik van ze vind. Stelletje onverantwoordelijke &#*$&.
der bestaat niet voor niks een overgang. dat wil zeggen dat je lichaam aangeeft dat hij klaar is met kinderen maken. kom op zeg pff triest echt triets
jee alweer zo'n oud vel die kinderen krijgt tis echt niet normaal meer zeg de wereld word idd steeds gekker denkt er ook nog iemand aan de kinderen die achter blijven?
JEZUS! :x daar is de kostbare MMM toch niet voor gemaakt, om volslagen ontoerekeningsvatbare OMA's een kind, of 3!, te geven? ik vind het echt een schande. die 3ling heeft, als ze ' geluk ' hebben, over 10 jaar een OMA van 76 met wie ze niet kunnen ravotten in de speeltuin. en hoogstwaarschijnlijk kunnen ze voor hun 20e levensjaar mama naar het kerkhof brengen. gezellig. ik ben nogal voor ' leven en laten leven ' maar ik vind dat het toppunt van asociale egotripperij en misdadig, ook van die arts(en) :x
PS de slagingskansen kennende per teruggeplaatste cryo, op zo'n oude leeftijd, wil ook zeggen dat ze er werkelijk waar wel 10 moet hebben terug gekregen... als niet veel meer. :x de wereld is gek geworden.
in een woord belachelijk! Zouden dit soort klinieken niet aangepakt kunnen worden. De gaat alle grenzen te boven!
dit is dus dezelfde kliniek waar die vrouw van 72 ligt af te sterven omdat ze ivf heeft gehad op haar 70e :x sluiten die handel en wel meteen!!:x:x