Man verlaat zwangere vrouw voor 24jarige griet

Discussie in 'Alleen en zwanger' gestart door Watervrouw23, 21 apr 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Twirler

Twirler Bekend lid

19 jan 2015
    757
    3
    18
    NULL
    NULL
    Heel goed!!! Zet hem op! Weg met mannen! ;)

2. Rietje88

Rietje88 Niet meer actief

Uh hij vraagt zich af of het verkeerd is dat jullie van elkaar wegrennen? Hij is de zak die de break-up heeft veroorzaakt.... En jij moet maar geen conclusie trekken van hoe de situatie nu is? Man hij is zelf een kind dat geen consequentie van zijn gedrag wil. Hij geeft blijkbaar niks om jou gevoel anders dan zou hij deze dingen niet doen.

Hij is en blijft de vader, daar kan je niks aan veranderen. Maar dat betekend niet dat hij de keus heeft in wat hij allemaal bij jou mag flikken. Maar buiten dat hij een zak is is hij voor de kleine wel zijn biologische vader. Het word een hele kunst om de kleine niet de dupe te laten zijn van wat hij gedaan heeft tegenover jou. Toch zal je die twee belangen gescheiden moeten houden. Hoe moeilijk ook als je gekwetst bent. Je hebt de plicht om te doen wat goed is voor de kleine.

3. Watervrouw23

20 apr 2015
    11
    0
    0
    Den Haag
    Ik zie steeds meer in dat het einde zaak is. Gisteren heb ik hem aan de telefoon gehad en nog steeds weet meneertje niet wat hij wilt. Hij zegt dat het de laatste tijd allemaal snel is gegaan en doordat ik aan hem heb lopen trekken had hij het gevoel om weg te rennen. Hij wilt niet scheiden en is daar niet mee bezig. Hij wilt nog een aantal weken om na te denken. Come on zeg...hij wilt gewoon niet alleen zijn en juist dat gebeurt nu. Zijn liefje moet weg (terug naar Bulgarije) en zijn vrouw en kind is hij kwijt. Ik heb hem een fijn leven toegewenst en wenst hem veel geluk met haar. We zien elkaar wel wanneer de bevalling is geweest en tuurlijk ga ik mijn uiterste best doen om het kind niet de dupe hiervan te zijn. Het is tenslotte een onschuldig wezentje, die met alle liefde welkom is.

4. Kaboutermeis

Kaboutermeis Fanatiek lid

16 apr 2013
    4.184
    1
    0
    Wat een malloot!

Denkt meneer nu echt dat jij een liefdadigheidsorganisatie bent? Die hem maar weer terug zou nemen omdat het "gedaan" zou zijn met zijn huidige vlam?
    Dat hij desnoods maar mee verhuisd naar Bulgarije ;). Ben je er ineens helemaal van af.

Ik zou die scheiding heel snel inzetten. Desnoods dan maar zonder onderlinge toestemming.

5. momo83

momo83 Bekend lid

17 jan 2015
    626
    0
    0
    wat een PIEPPPPzak.

voor jezewlf kiezen is het beste. Jij red het wel met je kleine. Hij houdt je aan het lijntje, goed dat je dat lijntje nu zelf doorknipt! success met je zwangerschap en bevalling!

6. Britt2014

Britt2014 Actief lid

12 aug 2014
    133
    0
    0
    Den Haag
    Wat een vreselijke idioot.
    Inderdaad nu even voor jezelf en je kindje kiezen. Hij krijgt nog wel een keer spijt en wie weet is het dan te laat.

Heel veel sterkte

7. Muts008

Muts008 Actief lid

2 feb 2013
    196
    0
    16
    NULL
    NULL
    Mafkees. ik zou hem nergens meer bij betrekken. Erkennen kan nog wel aangezien hij dan niet automatisch voogd is maar jouw positie voor alimentatie wel makkelijker maakt (geloof ik).

Jouw verhaal is herkenbaar. De vader van mijn jongen deed op een gegeven moment zo raar dat ik alle contact heb verbroken, ik wil ook geen geld van hem.

Of hij spijt krijgt? Geen idee, mensen zijn soms rare wezens.

Concentreer je op je zwangerschap en probeer er toch van te genieten. Het is zo een mooie periode, laar zo een eikel dat niet verpesten. Je hebt hem echt niet nodig!! Straks is je kindje er en mag je alles zelf beslissen, geen discussies of ruzie.

Sterkte!!

8. Winddanser

Winddanser Fanatiek lid

2 mrt 2013
    3.295
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dit inderdaad! Heb alleen de openingspost gelezen. Maar zorg dat hij financieel bijdraagt als je dat voor elkaar krijgt en verder lekker laten voor wat ie is.

9. w03z3l

w03z3l Bekend lid

1 sep 2014
    695
    0
    0
    Ik zou niet eens alimentatie willen van zo'n slappe zak.
    Makkelijk zeggen misschien maar in jou situatie was ik zsm gaan scheiden zodat hij niet automatisch gezag en alles heeft, en ik geloof niet dat ik zo'n vent als vader voor mn kindje gewild had, verwekker of niet.

Ik ben het eens met je moet doen wat het beste is voor je kindje, maar vraag me af of zo'n vader goed is voor je kindje.
    Bom-moeders worden toegejuichd tegewoordig, die ook een kindje zonder vader grootbrengen, maar zo'n kl**tz*k heeft het recht zijn kindje te kennen en het kindje heeft recht op een vader? nee, daar ben ik het niet mee eens...

Maar goed het doet er niet helemaal toe wat wij er allemaal van vinden en wat wij zouden doen, want uiteindelijk draait het nu om jou. jou en je kindje.
    Denk goed na over wat jij wilt, en hoe jij dit verder wilt gaan aanpakken, en laat hem zich daarin maar aanpassen.

Heel erg veel sterkte en veel wijsheid gewenst! Zet hem op meid, voor je beebje!

10. angietjuh

angietjuh Actief lid

14 okt 2010
    132
    0
    0
    NULL
    NULL
    Meid super dat je deze knoop hebt doorgehakt! Waar moet hij over nadenken? Eerst wil hij liever niet dat je zijn kind draagt en nu weet hij niet of hij met je verder wil. Stel je had de keuze gemaakt om het kindje weg te halen wat dan? Wat ik ook niet snap is die Bulgaarse vrouw. Laat ik het zo zeggen: Stel ik was vrijgezel en ik kwam een man tegen wie zijn vrouw zwanger was en hij bedroog haar met mij dan weet ik toch dat dit mij ook ooit te wachten stond?? Laat hem lekker alleen blijven, Als jij straks in de verdere toekomst weer een leuke man tegen komt heeft jou kleine uk dan wel een lieve bonuspapa. Nu moet je alleen kijken hoe het nu gaat, ga genieten van je kleine ukkie en je nieuwe huis en van alle lieve mensen om je heen. Ook jij red dit!

11. KimG

KimG Bekend lid

27 nov 2014
    790
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat een idioot seg!
    Ik zou nog liever mijn kind alleen opvoeden dan hem terug nemen, als hij dat al zou willen.
    Concentreer je maar op dat prachtige wondertje in je buik meid, das het enige wat telt.
    Veel sterkte alvast!

12. Aloly

Aloly Actief lid

7 jan 2015
    320
    5
    18
    NULL
    Gelderland
    Pff wat kan de wereld dan een kaartenhuis zijn wat ineens instort zeg! Hoe dubbel, eerst houd je van je man en dan dit, natuurlijk ben je dan boos en er klaar mee. Sterkte!

13. Selcan

Selcan Actief lid

14 mei 2015
    315
    0
    16
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Als het hem niets interesseert en als hij respectloos doet ... dan beantwoord je de vraag of je hem moet betrekken bij de zwangerschap al zelf ... Nee dus!
    Leg de keuze eens bij hem, het is zijn kind, wil je dat ik je op de hoogte houd of niet?
    Overigens vind ik het vreemd dat hij zo reageert op de dag dat jij verteld zwanger te zijn... Wist hij niet dat je zwanger wou raken? Wist hij niet dat jullie aan het proberen waren?

Sommige mannen worden nooit volwassen dus ik zou voorlopig niet te veel van hem verwachten. Vooral nu hij een jonge griet heeft gevonden, dan zijn ze vaak eventjes blind, of dat bij trekt ligt aan zijn "papa gevoel" als hij die heeft...

14. Watervrouw23

20 apr 2015
    11
    0
    0
    Den Haag
    Hallo Ladies, Gisteren heb ik besloten om te gaan scheiden. Her interesseert hem geen moer dat hij een kind krijgt. Hij heeft haar al voorgesteld aan zijn ouders, broer en zus. Twee dagen later zegt meneertje ooow geen conclusies trekken op de situatie van nu. Het gaat om onze toekomst. ...bah kots.
    Ze is sinds gisteren weer naar Bulgarije en komt over een maand weer terug om hier met hem samen te wonen en werk te zoeken. Ach laat ze lekker hun gang gaan. Karma will be a bitch. En dan durft meneertje gisteren te zeggen: ze is mijn vriendin en jij mijn vrouw. ...Whaha. Misschien op je achterhoofd gevallen....pfff. scheiden voelt nu goed

15. Lovare

Lovare Fanatiek lid

12 okt 2012
    2.201
    9
    38
    Lekker muziek maken
    NULL
    Wat vind hij van het nieuws dat jullie gaan scheiden?

Wat raar dat hij suggereert dat hij een vrouw en vriendin tegelijk kan hebben... Komt er bij mij niet helemaal in.

Ik vind het in ieder geval erg knap dat je nu voor jezelf en de kleine kiest. Ik wil je heel veel succes wensen de komende periode en ik hoop dat het gezeur snel klaar is en je dan echt kan gaan genieten.

16. Malika1989

Malika1989 Bekend lid

19 feb 2014
    815
    59
    28
    Vrouw
    Thuisblijfmoeder
    Zuid-Holland
    Geen woorden..

17. KimG

KimG Bekend lid

27 nov 2014
    790
    0
    0
    NULL
    NULL
    Beter kwijt dan rijk lijkt me zo! Je zal je veel gelukkiger voelen.

Veel sterkte!

18. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Het is 'm aardig naar z'n bol gestegen zo te horen, wat een idioot zeg! Zo te horen ben je hem beter kwijt dan rijk.

19. Carlie

Carlie Actief lid

12 okt 2014
    293
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat sterk van je om deze beslissing te nemen. Ik wil je veel sterkte wensen.

Liefs

20. Sannie92

Sannie92 Niet meer actief

Wat een respectloze vent zeg. Bah, maar echt 100 punten voor jou !! echt goed hoe je van jezelf afbijt en niet met je laat sollen.

Laat hem lekker met zn bulgaartje, men mist pas iets als hij het werkelijk kwijt is. Scheiding in gang zetten en laat hem maar ophoepelen.

Ik weet zeker dat al jou vrienden/familie super trots zijn op jou. En jij komt er wel met je kindjes.

Ik wens jou alle geluk van de wereld toe

Deel Deze Pagina