Wat een idioot! Maar wat zegt zijn familie hier dan van? Als mijn zoon dit bij zijn vrouw zou doen, zou ik echt niets meer met hem te maken willen hebben.
De scheiding is in gang gezet, nadat meneer even duidelijk heeft gemaakt dat hij niet bewust voor deze situatie heeft gekozen en dat HIJ mij nu harteloos vind gezien ik hem niet heb betrokken bij de keuze van de kinderdag verblijf. Hij denkt dat dit gedrag van hem zomaar kan en dat er geen gevolgen aan vast zitten. Prima, maar ik ben benieuwd naar zijn reactie als de scheidingspapieren met verzoek voor partneralimentatie in zijn brievenbus ligt. Tja, dat zal pijn doen...oeps. Aan WinterBird, zijn ouders waren in de eerste instantie niet trots op het gedrag van hun zoon. Sinds april (toen hij blijkbaar had besloten om met die Bulgaarse s**t verder te gaan) zeggen ze nu dat hij gelukkig moet zijn. En ja als je niet gelukkig ben, dan moet je de relatie beëindigen....Vechten/ houden aan je huwelijksbelofte is blijkbaar te veel moeite.
Tja, ik denk dat hij zich nog flink achter zijn oren zal gaan krabben Ik zou hem zeker wel betrekken bij bepaalde zaken, maar verder vooral je eigen plan trekken. Straks is het over met die Bulgaarse huppeltr*t en dan zit ie alleen op het zoldertje bij zijn ouders Als JIJ en je kindje maar gelukkig zijn!
Wat een..tja een man wil ik hem niet noemen.. Wat een eikel.. Goeie beslissing meid, en ik wens je alle geluk toe
Wat een schoft zeg. Ik snap best dat mensen verliefd kunnen worden op een ander en daar voor gaan. Want wat nou al je de waren tegenkomt maar al getrouwd bent. Maar regel het dan netjes... Ik hoop dat je toch nog een beetje van alles kan genieten. Dit zou juist een mooie tijd moeten zijn zonder stres. En dan doet je man zoiets. Ik zou hem niet eens meer terug willen als zou hij naar je toe komen kruipen vanuit verwegiestand. Heel veel sterkte.
Duidelijk gevalletje mid-life... wat een respectloze hufter zeg. Zorg jij maar goed voor je kindjes, en hopelijk kan hij de volwassenheid opbrengen om nog iets van een vaderfiguur te spelen. Uiteindelijk gaat het allemaal om de kindjes, en wat goed is voor hen. Heel veel sterkte!
Jaaa zo kan ik het ook! Toen ik een miskraam kreeg zei mijn toenmalige partner, nou eigenlijk ben ik ongelukkig met je en wil ik niet meer met je verder....ik denk dat hij de dans toen net is ontsprongen. Ik snap dan ook niet waar zulke mannen mee bezig zijn. Kop op! Lekker vet laten betalen en laten zweten. Is hij helemaal van de pot gerukt....... Karma; bring it on!!!!
Goedenavond ladies, Met mij gaat het redelijk. Er zijn goede en minder goede dagen. Doordeweeks merk ik niets van alle ellende, omdat ik nog steeds 36 uur per week werk en 's avonds pas om half acht thuis ben. Maar goed, in het weekend is het killing. Ik volg ook nog steeds een keer per week twee therapieën om dit alles een plek te geven. Daar ben ik de laatste tijd achter gekomen dat ik gevoelens als verdriet en pijn probeert weg te drukken...wat niet goed is. Dus in het weekend laat ik deze emoties wel toe en kan ik het hele weekend een potje janken. Erg hè. De brief is naar mijn ex verzonden en hij heeft het zeker weten ontvangen. Tot nu toe geen reactie van hem gehad, geen boze sms/voicemail of WhatsApp. Het is verdacht stil aan zijn zijnde. Hij heeft tot 23 juli om te reageren op mijn voorstel en anders zitten we tweede week van augustus tegenover elkaar in de rechtbank. Vandaag bevestiging gekregen dat zijn liefje bewust ontslag heeft genomen bij zijn werk, zodat ze bij hem in Nederland kan blijven en niet naar Bulgarije hoeft. Ze offert zich op voor hem...boehoe. Dus nu geeft hij haar onderdak en voorziet hij haar in haar levensonderhoud (totaal niet cliché). Ik ben benieuwd hoe dit allemaal verder gaat lopen Ik ben blij dat ik van hem af ben en nu lekker genieten van mijn zwangerschap. Heerlijk die schopjes te voelen van de kleine mannetje. (Btw ik verwacht maar een kind..geen meervoud haha). Hopelijk bestaat er iets van rechtvaardigheid. Karma in a batch Lades ik hou jullie op de hoogte als er meer ontwikkelingen zijn en bedankt voor het begrip en lieve woorden. Ze doen me goed
Watervrouw, wil gewoon even zeggen dat ik je ontzettend sterk vind. Zit in een zeer vergelijkbare situatie en weet dus perfect hoe moeilijk het is. Veel steun en geniet maar veel van de schopjes
Bewondering voor je doorzettingsvermogen en je positiviteit er wat van te gaan maken. Je ex-man...nouja man, een doetje en een lafaard. Zo'n man wordt ook de maatschappij keihard uitgekotst en bespot. Ik hoop dat je straks een lieve man vind om een gezinnetje mee te vormen!
jeetje wat heftig. Maar heel goed hoe je er mee omgaat, RESPECT! Goed dat jij je op nummer 1 zet. en je ex, nja, laffe **kel.. die komt zich zelf nog wel tegen! Geniet van je mannetje in je buik, en hopelijk kom je in de toekomst een lieve man tegen die voor jullie door het vuur gaat! xxx
Hallo Watervrouw23 , Wat een rot situatie echt vreselijk..je verhaal is heel herkenbaar..ik heb niet hetzelfde mee gemaakt maar wel soort gelijke...ik geef je hetzelfde advies als de anderen ; zorg voor je eigen huisje , een veilige plek voor jou en je babytje.. Moment dat je hem zal vergeten , zal alles makkelijker voor je gaan.. Spijt komt later wel! Geloof mij! Stress je vooral niet! Stress is niet goed voor je babytje... Ik hoop dat Alles goed met juliie komt.
wat een rot situatie. ff een korte reactie van mij. erkennen niet doen, maar ik zou wel alle afspraken omtrent de zwangerschap en als het kindje geboren is mailen. dan heb je altijd bewijs dat je hem wel betrokken hebt bij alles... kan ie daar niet over zeuren en wat ie ermee doet, moet ie lekker zelf weten! Succes en zet m op!!! denk aan je kleintje, samen kun je de wereld aan......